Results 1 to 14 of 14

Thread: Formula 1 prinde viata si intr-o carte!

  1. #1
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0

    Formula 1 prinde viata si intr-o carte!

    eu am mai incercat sa vad parerea voastra despre chestia asta..., dar acum incerc sa v-o vand frontal.
    uite cum sta treaba: eu sunt 'innebunit" cu F1. am innebunit eu ce-am innebunit pe cei apropiati, si pana la urma m-am gandit sa fac ceva cu nebunia asta a mea; m-am apucat sa scriu comentarii dupa fiece cursa (asta acum doi ani); anul asta am dus totul mai departe si am facut o carte a sezonului 2003.
    dati si voi o raita pe http://www.livelyF1.go.ro si spuneti-mi cam ce parere aveti voi despre initiativa asta, despre carte in general, despre cum scriu, etc. va multumesc mult!
    sunt toate informatiile detaliate pe sit. dar uite: 120 de pagini, format A5 - 90.000 lei.

  2.  
  3. #2
    Guest
    daca o lasi la 70 to iau

  4. #3
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by Anonymous
    daca o lasi la 70 to iau
    daca iei doua ti le dau la 120. cu cealalta vezi tu ce faci...

  5. #4
    Oltean! ady_azzuro's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    US.
    Age
    28
    Posts
    6,592
    Reputatie
    0
    Salut aline, vad ca traiesti in Oltenia , te intereseaza STIINTA?
    [FONT=Century Gothic][COLOR=Blue][B]Romānia, ţara cu sānge alb-albastru[/B][/COLOR][/FONT]

  6. #5
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ady_azzuro
    Salut aline, vad ca traiesti in Oltenia , te intereseaza STIINTA?
    ma cu ei tin... dar nu sunt "fanatic" - ca nu ma incanta mai deloc jocul lor... sambata ce-au mai scos-o si ei la mal.
    era s-o fur acum cativa ani, aici in craiova la un meci cu sportul studentesc - daca nu m-a alergat politia de mi-au sarit si ochii si tot corpul peste toate gardurile din spatele stadionului - ditai tarlaua fragmentata in terenuri mici de antrenament. de-atunci i-am pupat pe portofel.

  7. #6
    Oltean! ady_azzuro's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    US.
    Age
    28
    Posts
    6,592
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by alin

    ma cu ei tin... dar nu sunt "fanatic" - ca nu ma incanta mai deloc jocul lor... sambata ce-au mai scos-o si ei la mal.
    era s-o fur acum cativa ani, aici in craiova la un meci cu sportul studentesc - daca nu m-a alergat politia de mi-au sarit si ochii si tot corpul peste toate gardurile din spatele stadionului - ditai tarlaua fragmentata in terenuri mici de antrenament. de-atunci i-am pupat pe portofel.

    Saracul de tine , lasa ca acum ne revenim si jucam din nou la cote mari


    FORZZA STIINTA
    [FONT=Century Gothic][COLOR=Blue][B]Romānia, ţara cu sānge alb-albastru[/B][/COLOR][/FONT]

  8. #7
    Guest
    Quote Originally Posted by Anonymous
    daca o lasi la 70 to iau
    zgarcitule, vezi ca am lasat-o la 80. astept comanda si dup-aia sa-mi spui daca a meritat 80 de mii.

  9. #8
    nemuritoru` cipi13's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    bucuresti
    Age
    49
    Posts
    1,243
    Reputatie
    0
    mai este valabila oferta ? Sau e prea tirziu ?

  10. #9
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by cipi13
    mai este valabila oferta ? Sau e prea tirziu ?
    bineinteles ca e valabila; tu du-te pe site si comanda, de restul mai ocup eu.
    uite link-ul direct:
    http://www.livelyf1.go.ro/cartea.htm

    merci!

  11. #10
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    voi ma stiti - poate v-au placut articolasele mele, poate nu; am ajuns aproape de a doua carte si nu stiu daca o s-o fac; am nevoie de comenezi ferme pentru a o duce la editura... stiu ca nu e ortodoz asa, dar n-am ce face.

    o sa "fac" cursa care urmeaza pentru a arata celor interesati cum e carticica. vedeti mai multe aici: http://carteaF1.go.ro
    pentru cei care stiu livelyF1 2003 trebuie sa le spun ca cea de anul asta va fi mult mai bine realizata. astept orice intrebare/sugestie. multumesc mult!




    5 septembrie
    Urmeaza Monza

    Dupa o cursa legendara (Spa) urmeaza o cursa care inseamna si mai multa istorie, care inseamna Formula 1 si Ferrari; urmeaza cursa in care familia Ferrari se va intregi. Daca ar fi sa ne luam dupa ce s-a intamplat la Spa ar trebui sa credem ca si aici vom avea spectacol mai ales ca mai avem batalii care conteaza in clasamentul final al acestui sezon - Renault contra BAR, Williams contra McLaren, dar si din cauza ca de-acum, cei care nu mai au nimic de catigat/pierdut in acest sezon, se gandesc la urmatorul testand noi si noi solutii.
    Schumi are si aici un cont in care are trecute 4 victorii, insa putem spune linistiti ca in ultimii doi ani numai el a castigat aici (in 2002 i-a dat victoria lui Barrichello, iar in acest an situatia e cam aceeasi si e posibil ca din nou Rubens sa treaca primul).

    Castigatorii anteriori:
    2003 Michael Schumacher Ferrari F2003-GA
    2002 Rubens Barichello Ferrari F2002
    2001 Juan Pablo Montoya WilliamsF1 BMW FW23
    2000 Michael Schumacher Ferrari F1-2000
    1999 Heinz-Harald Frentzen Jordan-Mugen Honda 199
    1998 Michael Schumacher Ferrari F300
    1997 David Coulthard McLaren-Mercedes MP4-12
    1996 Michael Schumacher Ferrari F310
    1995 Johnny Herbert Benetton-Renault B195
    1994 Damon Hill Williams-Renault FW16
    1993 Damon Hill Williams-Renault FW15
    1992 Ayrton Senna McLaren-Honda MP4-7A
    1991 Nigel Mansell Williams-Renault FW14
    ________________________

    Anii 2001 si 2002 sunt complet diferiti caci daca in 2001 Williams facea legea cu pole si cursa castigata de Montoya, iar Ferrari-istii doar locurile 2 si 4, in 2002 a venit randul masinilor rosii sa domine. Totusi, din topurile 6 ale acestor ani pare ca pneurile Michelin nu sunt chiar de lepadat pe acest circuit.

    Rezultatele din 2001 si 2002 de la Monza (top 6):
    2001

    Grila:
    1. MONTOYA 1'22"216
    2. BARRICHELLO 1'22"528
    3. M.SCHUMACHER 1'22"624
    4. R.SCHUMACHER 1'22"841
    5. TRULLI 1'23"126
    6. COULTHARD 1'23"148

    Cursa:
    1. JP. Montoya 1h16:58.49
    2. R. Barrichello +05.17
    3. R. Schumacher +17.34
    4. M. Schumacher +24.99
    5. P. de la Rosa +1:14.98
    6. J. Villeneuve +1:22.48

    2002

    Grila:
    1. MONTOYA 1'20"264
    2. M.SCHUMACHER 1'20"521
    3. R.SCHUMACHER 1'20"542
    4. BARRICHELLO 1'20"706
    5. IRVINE 1'21"606
    6. RAIKKONEN 1'21"712

    Cursa:
    1. R. Barrichello 1h16:19.98
    2. M. Schumacher +00.26
    3. E. Irvine +52.58
    4. J. Trulli +58.22
    5. J. Button +1:07.77
    6. O. Panis +1:08.49
    ________________________
    In urma cu un an, in 2003, situatia s-a schimbat din nou, insa nu in comparatie cu 2002, ci in comparatie cu etapele anteriore Monzei in acel sezon. Michelin erau in varful de forma, iar Schumi si compania nu gaseau nici o solutie. Varful celor de la Michelin a fost insa retezat (odata cu Monza) de FIA, care a schimbat regulamentul in privinta pneurilor chiar cand Schumi avea 72 de punte, Montoya 71, iar Kimi 70. Dupa ce in Ungaria Schumi luase un tur de pista de la Alonso, la cursa urmatoare, dupa schimbarea regulamentului, Michael castiga cursa de la Monza si ia o optiune serioasa in castigarea campionatului. Au existat lupte frumoase intre Schumi si Montoya, mai ales in prima parte a cursei, iar McLaren nu se descurca foarte bine - de altfel, in ultimii ani, McLaren nu s-a descurcat deloc bine pe aceata pista. Toti pilotii (in afara de Fisico, locul 10) au facut cursa cu o strategie pe doua opriri la boxe.

    Grila:
    1. M Schumacher 1:20:963
    2. Montoya 1:21:014
    3. Barrichello 1:21:242
    4. Raikkonen 1:21:466
    5. Gene 1:21:834
    6. Trulli 1:21:944
    7. Button 1:22:301
    8. Coulthard 1:22:471
    9. Panis 1:22:488
    10. Villeneuve 1:22:717
    11. Webber 1:22:754
    12. Da Matta 1:22:914
    13. Fisichella 1:22:992
    14. Frentzen 1:23:216
    15. Wilson 1:23:484
    16. Heidfeld 1:23:803
    17. Verstappen 1:25:078
    18. Baumgartner 1:25:881
    19. Kiesa 1:26:778
    20. Alonso 1:40:405
    --------------------------------------------------------------------------------
    Highlights:
    - īnainte de aceasta cursa F.I.A. modifica regulamentul īn privinta pneurilor: ele vor trebui sa aiba aceeasi latime si īnainte si dupa cursa
    - Ralf Schumacher nu participa la cursa; el trebuie sa se refaca dupa accidentul suferit īn acesta saptamāna; īn locul sau alearga pilotul de teste al Williams-BMW, Mark Gene
    - īn calificari Alonso pierde spatele si īsi compromite timpul
    - lupta foarte frumosa īn primul tur īntre Schumi si Montoya; cāstiga neamtul
    - la Start Fernando Alonso loveste din spate un alt monopost; tot Alonso are probleme si īn timpul cursei cu scurtcircuitari de sicane, lasānd debriuri pe pista.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Final:
    1. M Schumacher 2 pit-stops
    2. Montoya 2 pit-stops
    3. Barrichello 2 pit-stops
    4. Raikkonen 2 pit-stops
    5. Gene 2 pit-stops
    6. Villeneuve 2 pit-stops
    7. Webber 2 pit-stops
    8. Alonso 2 pit-stops
    9. Heidfeld 2 pit-stops
    10. Fisichella 1 pit-stop
    11. Baumgartner 2 pit-stops
    12. Kiesa 2 pit-stops
    13.Frentzen 2 pit-stop



    Descrierea circuitului
    Construit in anul 1922 de 3.500 de oameni in 100 de zile, faimosul circuit italian apare, de-a lungul timpului, in calendarul Formulei 1 mai des decat orice alt eveniment, singurul an in care lipseste fiind anul 1980. De atunci si pana acum Monza a suferit mai multe schimbari, insa layout-ul initial se poate vedea si astazi, iar aici tot timpul a fost vorba de pura viteza.
    I se spune "la Pista Magica" si miile de spectatori (in majoritate tifosi) au ochi numai pentru masinile rosii. Curse memorabile au avut loc la Monza - in anul 1988, la numai cateva saptamani dupa moartea lui Enzo Ferrari, a avut loc cursa de Formula 1; in acel an McLaren a castigat toate cursele in afara de Monza; cand ramasesera numai cateva tururi din cursa si dupa ce dominase autoritar, Ayrton Senna a estimat gresit in timp de depasea cu un tur o masina Williams (Jean-Louis Schlesser) si a ajuns in decor, iar echipa Ferrari a facut un 1-2 memorabil prin Gerhard Berger, respectiv Michele Alboreto (Enzo Ferrari ii ajutase de sus). Fiind un templu al vitezei au avut loc si multe accindente soldate cu unul sau mai multi morti: in 1928 mor 27 de spectatori, dar si Emilio Materassi cand acesta loveste in partea opusa a boxelor; in 1961 mor 13 spectatori si pilotul german Wolfgang von Trips dupa ce acesta se loveste cu Jim Clark si intra in "tribuna"; in anul 1955 Alberto Ascari a murit (nimeni nu stiu cum) la volanul Ferrari-ului sau in timpul unui test, in virajul care acum ii poarte numele; in 1970 Jochen Rindt (in pozitia de a deveni Campion Mondial in acel sezon) a murit dupa ce Lotus-ul sau a lovit in Parabolica - defectiune la sistemul de franare; in 1978 moare in primul viraj Ronnie Peterson - Indianapolis este singura cursa care are mai multe evenimente neplacute.


    Tururi: 53
    Distanta unui tur: 5.793km
    Cursa: 53 tururi - 306.720km
    Pit stop posibil: 1 Pit: tururile 27-33
    2 Pit-uri: tururile 17-22, 33-41
    3 Pit-uri: tururile 11-16, 26-29, 42-46



    Recordul circuitului: M. Schumacher 1:21.832

    http://livelyf1.go.ro/imagini/monza/circuitmonza.jpg

    Depasirile sunt posibile aproape in fiecare viraj (in afara de Curva Grande), insa virajele rapide care preced locurile de depasire fac ca masinile sa nu se poata urmari indeaproape, cauza fiind aerodinamica actuala.
    Natura de super-viteza a circuitului a mai fost "lustruita" de-a lungul anilor, insa Monza ramane cel mai rapid circuit din calendarul Formulei 1 cu viteze care ajung la 350 km/h chiar daca lungile linii drepte au fost intrerupte de sicane. Cea mai recenta schimbare a avut loc in anul 1999 cand prima sicana (Rettifilio) a fost ingustata pentru a micsora si mai mult viteza prin urmatorul viraj: cel mai rapid viraj al circuitulul, Curva Grande, prin care se trece cu aproximativ 300 km/h. Prima sicana, Rettifilio, este si cel mai lent viraj - aproximativ 65 km/h.

    Echipele testeaza mult pe acest circuit si chiar daca Ferrari par de necontestat, fiind pe teren propiu, si ceilalti isi gasesc redepe setarile cele mai bune. Oricum, in acest sezon cei de la Ferrari par de necontestat pe orice circuit, dar prin prisma rezultatului de la Spa parca ne mai putem agata de cei de la McLaren, chiar si Williams care desi au abandonat cu ambele masini s-au descurcat mult mai bine (Pizzonia este cel care-l va inlocui si de data aceasta pe Ralf); BAR sunt si ei in carti, caci puternicul motor Honda se potriveste de minune cu "puternicul" Monza; nici de Renault nu trebuie sa uitam (Alonso a terminat pe locul 8 anul trecut desi a plecat ultimul si mai si avut o multime de probleme pe parcursul cursei) chiar daca nu exceleaza tocmai la capitolul putere.
    Mai sunt doar patru curse din acest sezon si chiar daca stim Campionii Mondiali, acum se pun bazele masinilor sezonului 2005.

    Orarul cursei:
    Vineri 10 septembrie
    12.00-13.00 Antrenamente libere 1
    15.00-16.00 Antrenamente libere 2

    Sambata 11 septembrie
    10.00-10.45 Antrenamente libere 1
    11.15-12.00 Antrenamente libere 2
    14.00 Precalificari
    15.00 Calificari

    Duminica 12 septembrie
    15.00 Cursa

  12. #11
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    Calificari Monza

    Desi dupa precalificari se anunta o zi grea pentru Ferrari Rubens a reusit pole-position-ul la Monza, iar Schumi va pleca de pe locul al treilea. Barrichello are un timp mai bun decat cel al lui Montoya - al doilea clasat - cu aproape 6 zecimi de secunda, lucru care sugereaza o strategie cu mai multe opriri la boxe pentru brazilian.
    Vom vedea maine daca Barrichello va opri de mai multe ori; Barrichello a parut ca a castigat calificarile de astazi pe cel de-al doilea sector: daca dupa primul sector mai existau piloti care il bateau cu cel mult o zecime, dupa cel de-al doilea toti aveau cel putin o jumatate de secunda mai mult decat brazilianul - pe primul sector Rubens avand un timp chiar mai slab si decat Trulli.
    Monza este contruit pentru motoare puternice, iar motoarele BMW si Honda sunt construite pentru circuite ca Monza; totusi, s-a asteptat prea mult de la Pizzonia, iar el n-a reusit decat al optulea timp, in timp ce Montoya, castigatorul pole-ului de la Monza atat in 2001 cat si in 2002 va pleca de pe locul al doilea, incadrat de masinile rosii.
    Locul 4 al lui Alonso (care cu motorul sau Renault a reusit sa bata ambii piloti ai echipei BAR) se poate lesne trasforma un "pole" daca si maine spaniolul va beneficia de un start "ca la carte".
    Sato si-a batut coechipierul pentru a sasea oara, scorul general fiind de 8 - 6 in favoarea lui Button; in privinta japonezului insa, calificarile sunt un lucru, iar cursa cu totul altul, el nereusit prea des sa profite de masina si locul bun pe grila de start.
    Castigatorul cursei de acum doua saptamani, si singurul care a aratat ca este intr-adevar capabil sa-i faca probleme lui Schumi, Kimi Raikkonen, n-a reusit decat cel de-al saptelea timp; totusi, el a castigat la Spa plecand al zecelea.

    Grila de start:
    1. R. Barrichello (Ferrari) 1:20.089
    2. JP. Montoya (Williams) 1:20.620
    3. M. Schumacher (Ferrari) 1:20.637
    4. F. Alonso (Renault) 1:20.645
    5. T. Sato (BAR) 1:20.715
    6. J. Button (BAR) 1:20.786
    7. K. Raikkonen (McLaren) 1:20.877
    8. A. Pizzonia (Williams) 1:20.888
    9. J. Trulli (Renault) 1:21.027
    10. D. Coulthard (McLaren) 1:21.049
    11. R. Zonta (Toyota) 1:21.520
    12. M. Webber (Jaguar) 1:21.602
    13. O. Panis (Toyota) 1:21.841
    14. C. Klein (Jaguar) 1:21.989
    15. G. Fissichella (Sauber) 1:22.239
    16. F. Massa (Sauber) 1:22.287
    17. N. Heidfeld (Jordan) 1:22.301
    18. G. Pantano (Jordan) 1:23.239
    19. Z. Baumgartner (Minardi) 1:24.808
    20. G. Bruni (Minardi) 1:24.940


    Calificarile intre coechipieri - dupa Monza (XV):
    M. Schumacher - R. Barrichello: 12 - 3
    JP. Montoya - R. Schumacher: 7 - 2
    JP. Montoya - M. Gene: 2 - 0
    JP. Montoya - A. Pizzonia: 3 - 1
    K. Raikkonen - D. Coulthard: 9 - 6
    F. Alonso - J. Trulli: 7 - 8
    J. Button - T. Sato: 9 - 6
    G. Fisichella - F. Massa: 10 - 5
    M. Webber - C. Klein: 13 - 2
    O. Panis - C. da Matta: 7 - 5
    O. Panis - R. Zonta: 2 - 1
    N. Heidfeld - G. Pantano: 12 - 2
    N. Heidfeld - T. Glock: 1- 0
    Z. Baumagartner - G. Bruni: 5 - 10

  13. #12
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    Ferrari, Ferrari, Ferrari...


    Ca Ferrari au castigat deja ambele titluri in acest sezon, si ca sunt cu o clasa peste restul echipelor, o stiam demult, dar ca sunt cu doua clase deasupra tuturor, de-abia astazi am aflat; si am aflat cu placere, caci italienii au facut spectacol la ei acasa si noi ne-am bucurat de o cursa extraordinara.
    Factorul decisiv care a dus la spectacolul din aceasta dupa-amiaza a fost vremea, iar Ferrari au fost cei care s-au adaptat cel mai bine la aceste conditii, desi pareau, dupa primele tururi - atunci cand masinile lor se aflau pe locurile 14 si 15, pur si simplu invinsi. Ploaia de dinaintea cursei a facut ca pe pista sa existe atat portiuni umede cat si uscate, unii dintre piloti luand startul pe penuri de uscat, altii pe intermediare. Barrichello a plecat ca din pusca de pe grila, si ajutat de pneurile intermediare si rezervorul aproape gol, pusese la un moment dat, opt secunde intre el si Alonso; a trebuit sa intre la boxe si dupa ce a iesit s-a alaurat lui Schumi - acesta ajunsese in coada plutonului dupa o piruieta in a doua sicana a circuitului (ajutat probabil de un alt pilot). Asa a inceput nelinistea tifosilor. Nimeni n-ar mai fi crezut ca strategia cu mai mutle opriri a lui Rubens va da roade, si determinarea si talentul lui Schumi vor aduce o nesperata dubla pentru Ferrari. Nu trebuie totusi sa subestimam nici "ajutorul" primit din partea pneurile Bridgestone fiind cunoscut faptul ca gumele japoneze se descurca mai bine pe vreme rece.
    Pilotii Williams, toti patru - Montoya, Pizzonia, Button si Webber - n-au reusit prea multe... Button a putut tine piept lui Alonso (Renault oricum nu are masini pentru circuite de pura viteza), insa imediat ce a fost ajuns de Schumi a trebuit sa se dea urgent la o parte; Montoya n-a reusit sa-l depaseasca pe Alonso si a terminat de-abia pe locul 5 dupa ce fusese pe 3 in spatele lui Alonso; Pizzonia a scurtcircuitat de mai multe ori si nu l-a putut depasi pe Coulthard, s-a jucat prea tare fiind la un pas de a produce un dublu abandon (al lui si al lui Coulthard) cand mai erau doar 2 tururi de parcurs.
    BAR trece odata cu aceasta cursa pe locul 2 la general, iar transformarea pe care a suferit-o aceasta echipa intr-un singur an devine evidenta. E pacat totusi sa vezi ca Button urca pe podium, iar Sato, dupa ce se calificase in fata lui reuseste numai un loc 4 (si asta datorita abandonurilor lui Alonso si Kimi) desi nu are probleme tehnice. Termenul anuntat de comisia care analizeaza cazul Button este 26 septembrie - exact data Marelui Premiu al Chinei - si atunci va sti si BAR daca are nevoie de un nou pilot si poate va face alegrea corecta si va readuce in Formula 1 un om care stie sa se bata si sa castige.
    Ferrari este cu doua clase pentru restul echipelor, dar reciproca suna parca mai "dureros": restul echipelor sunt cu doua clase mai jos decat Ferrari, iar astazi s-a vazut din nou acest lucru. Urmeaza China si dupa aceasta cursa il vom mai auzi cu siguranta pe Bernie Ecclestone cum "impinge" pentru regula cu grila de start trasa la sorti.


    Clasament final:
    1. Rubens Barrichello Ferrari
    2. Michael Schumacher Ferrari +1.3 sec
    3. Jenson Button BAR +10.1 sec
    4. Takuma Sato BAR +15.3 sec
    5. Juan Pablo Montoya Williams +32.3 sec
    6. David Coulthard McLaren +33.4 sec
    7. Antonio Pizzonia Williams +33.7 sec
    8. Giancarlo Fisichella Sauber +35.4 sec
    9. Mark Webber Jaguar +56.7 sec
    10. Jarno Trulli Renault +66.3 sec
    11. Ricardo Zonta Toyota +82.5 sec
    12. Felipe Massa Sauber +1 tur
    13. Christian Klien Jaguar +1 tur
    14. Nick Heidfeld Jordan +1 tur
    15. Zsolt Baumgartner Minardi +3 tururi


    Cele mai rapide tururi de circuit:
    1. R. Barrichello Ferrari 1:21.046 - turul 41
    2. M.Schumacher Ferrari 1:21.361 - turul 35
    3. A. Pizzonia Williams 1:22.246 - turul 32
    4. G. Fisichella Sauber 1:22.615 - turul 51
    5. T. Sato BAR 1:22.660 - turul 32
    6. J. Button BAR 1:22.671 - turul 13
    7. J. Trulli Renault 1:22.855 - turul 52
    8. F. Alonso Renault 1:22.881 - turul 31
    9. D. Coulthard McLaren 1:22.889 - turul 24
    10. JP.Montoya Williams 1:22.929 - turul 32
    11. F. Massa Sauber 1:22.941 - turul 50
    12. M. Webber Jaguar 1:23.090 - turul 53
    13. K.Räikkönen McLaren 1:23.365 - turul 11
    14. R. Zonta Toyota 1:23.410 - turul 52
    15. C. Klien Jaguar 1:23.432 - turul 29
    16. G. Pantano Jordan 1:24.061 - turul 13
    17. N. Heidfeld Jordan 1:24.166 - turul 23
    18. Z. Baumgartner Minardi 1:26.356 - turul 31
    19. G. Bruni Minardi 1:26.371 - turul 24

  14. #13
    senior alin's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    181
    Reputatie
    0
    am redus dramatic pretul la carte: 190 de pagini - 70.000 lei! la fel si cd-ul
    http://carteaF1.go.ro

  15. #14
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    23
    Reputatie
    0
    mai am vreo șansć?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •