Results 1 to 19 of 19

Thread: Romania de azi-perioada denuntatorilor

  1. #1
    sport legend
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    34,171
    Reputatie
    0

    Romania de azi-perioada denuntatorilor

    Acum cei ce toarna nu mai sunt tortionari, turnatori , delatori.......

    Acum sunt la moda. Ma intreb peste cativa ani cat mai trebuie sa studiem arhivele ca sa dam cuiva adeverinta ca nu a fost turnaror in aceste zile.


    Voi va stiti turnatorii de langa voi?



    Care credeti ca sunt turnatorii de aici de pe OLS?



    Care e diferenta intre turnarorii de azi si cei din anii '50?

  2. #2
    sport legend
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    34,171
    Reputatie
    0
    cine si de ce a blestemat acest popor atat de crunt?
    De ce hotii sunt profesori de morala?

  3. #3
    sport legend Bobi Cearton's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Intr-o lume relativa
    Posts
    16,667
    Reputatie
    1
    Denunțatorii fac plângeri.

  4. #4
    aluzionist cimitiru' ghencea's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    suceava
    Posts
    12,345
    Reputatie
    1
    pentru a-i face placere lui timache ,ma autodenunt .
    "The universe is a big place, perhaps the biggest."
    Kilgore Trout

  5. #5
    obsedat textual Hingherul's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Deasupra
    Posts
    55,441
    Reputatie
    0
    la fel si eu fac un autodenunt. tortionar de mic!

    si ce as mai sta sa torn zilnic mizerii d`astea pesediste daca as cunoaste eu toate matrapazlacurile pe care le fac.....
    P$D iti vrea binele...nu-l lasa sa ti-l ia!

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    11,963
    Reputatie
    0
    in general sicofantii nu sfarsesc bine...

  7. #7
    sport legend Franz's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    3,104
    Reputatie
    1
    Quote Originally Posted by timache View Post
    cine si de ce a blestemat acest popor atat de crunt?