Page 5 of 10 FirstFirst ... 34567 ... LastLast

Thread: Anime

Reputatie
    Log Horizon, sezonu 1, big spoiler:
    Quote Originally Posted by Johnny D View Post
    Tin sa comentez o scena din Log Horizon sezonu 1, una din cele mai misto faze din anime-uri si din show-uri in genere fie ca-s filme sau seriale; la un moment dat un grup de aventurieri de lvl mai mic 25-30 (aventurieri = player-ii) care o data ce mor sunt reinviati cum e in orice joc, primesc in cadrul unui party normal de 5 persoane ca si prieten si partener de monster hunt fara sa-si dea seama un NPC sau non-player character! Si cand acesta e ranit si pe cale sa moara le spune ca n-o sa-l mai vada niciodata ca el nu e aventurier ci caracter de joc si el nu poate invia, toti plangocesc pe-acolo si-l cheama pe Shiro sa-i ajute, prietenul lor de lvl 90 ce-a jucat jocul inca de cand era in stadiu Beta de la inceput, disperati si neavand alta solutie. Shiro tocmai reusise sa-si achizitioneze un skill absolut bestial in subclasa sa de scrib (clasa de warlock) in care avea lvl megaexpert si in care se antrenase multe seri de-a randul scriind contracte, prin care daca scria un contract si era semnat de ambele parti, acesta devenea real in lumea jocurilor. Cum l-au contactat prietenii sai de lvl mic si i-au zis ce s-a intamplat, cum a sarit pe grifon, a scris contractul in aer in timp ce se indrepta catre ei si cand a ajuns l-a pus pe NPC-ul pe moarte sa-i semneze contractu conform caruia il face aventurier ca si orice player normal si astfel va fi reinviat la Catedrala dupa ce moare. Semneaza ala, si imediat ii apar toate statusurile pe care un player le are chiar inainte sa moara!
    Am lacrimat si eu putin, deoarece tu ca si view-er stiai ca visul acelui NPC e sa fie aventurier dar este imposibil unei bucati de soft sa devina player ca si oamenii logati la databese, evident! Si mai stiai c-are s-o pateasca in cele din urma, era doar o problema de timp! Cu-atat mai socant a fost acel moment si extrem de misto, ca nu te asteptai niciodata sa se-ntample asa ceva!
    Una din cele mai tari faze posibile!
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    DBZ Abridged Team Four Stars
    Scene: Sayans land on Earth and meet the Earths mightiest warriors
    Nappa - There sure seem to be a lot of bald men on this planet! *points at Piccolo and Tien Shin-Han*
    Nappa - Aaaah, look Vegetta! *points at Chauzu* A POKEMON! :o
    Chautzu - I'M NOT A POKEMON! I'M CHAUZU!
    Nappa - Hear that Vegetta!? It's a Chautzuuuuu(rare pokemon)! *takes pokemon ball and throws it at Chautzu's face*
    Chautzu - Aaawww! *pokemon ball falls on the ground*
    Nappa - Aaahh, I couldn't catch it Vegetta!
    Vegetta - That's because you have to damage it first!

DN Abridged Team Dattebayo
    Scene: "L" looking on a TV layed on the floor in an empty/dark room where his most loyal subject Wattery was talking to him via audio-video comunication
    L - Damn it Watery, where is my furniture!?
    Watery - It should be arriving soon sir, but can I ask you what are you reading there sir?
    L - Just some receipts, I got the receipts but the damn furniture is not here yet!
    Watery - Sir, are you sure they are not just blank sheets of paper?
    L - Hmm... I don't know, I'll have to investigate this further.
    The difference between a good and an awesome diplomat is the ability to reconcile the arrogant assholes with the scardy whiners, it's almost an art really!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Tocmai urmaresc Rurouni Kenshin, cele 3 filme facute dupa anime, dar l-au taiat urat de tot, doar ceva arata din el.
    Nu se compara cu animeul nici la grafica, nici la personaje, nici la nimic chiar daca-s filme de calitate.
    Aici 2 AMV-uri din anime:

I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Seriile de anime preferate de mine dupa rating:
    Although I haven't watched not even nearly as many anime as you guys, I did watch the "greatest hits", i think nearly all of them: Yu-Yu Hakusho(rating 9/10), Dragon Ball - simple+Z+GT(rating 9.5/10), Bleach(rating 10/10), Naruto(rating 9.5/10), One Piece(rating 9.5/10), Fairy Tail(rating 8.5/10), Yu-Gi-Oh(rating 8.5/10), Death Note (9/10), which all have divided between them maybe the best characters+scenes in all the anime history, BUUUUUUUUT... they also have presented the most useless fillers and dead moments in anime history ^_^(because of the damn comercial aspect), so that considering not one of them is amongst my favorites of all times, which are:

1. Rurouni Kenshin 1996 - It's somewhat made after real events, Kenshin Himura (Kenshin "The Battousai") being the key assassin in the rebellion that led to the overthrow of the shogunate in the late 19th century and instauration of a very early and unstable democracy for the 1st time in Japan(Meiji government). A time in which the main story of the series takes place, the young democracy still haunted by the blood-gorged so called honor of the samurai regime who had the life-death right over the commoners, and the ghosts of the bloody revolution in which Kenshin was the main figure, ghosts who come revisit him and to whom he must give his answer with his no-kill engraved reversed-blade sword.
    It's one of the coolest plots(made before 1st ep starts) ever in an anime, better still because it's based on real events, the years and the locations of the main center stages of the revolution(Edo and Kyoto) are adequate historically, and the action of the anime does not fail to deliver accordingly.
    10/10 rating for drama + sword fight, best sword fights in history of anime - and also realistic!

2. Claymore 2007 - Fantasy anime. It's made after a faithfully constructed copy of the medieval times part of human history, just added into the picture some fearsome creatures called Yoma that enjoy eating human organs, especially the brain and can see the memories while eating the brain and therefore copycat the victim, and women-superwarriors with big swords called claymores that have unnaturally ingested parts of Yoma for the purpose of becoming strong enough to be able to detect and take out Yoma, therefore protecting the clueless and defenseless human kind of this malevolent deamons. Best drama-fantasy for my money 10/10 rating.

3. Little Princess Sara 1985 - In this one I cryed in buckets, best drama I have ever seen in an anime/movie, but for this I will use another guys words to describe it spoilerfree ofcoarse. This is but just one fragment from the largest review I have ever seen in my life on IMDB(regardless of the type of the show) to Little Princess Sara: "Still, what a painful-to-watch show for the many heart-breaking moments it features, a heart-piercing music and these countless moments where Sarah comes back at the attic and cries, between Emily and her family photograph. 'Princess Sarah' another success of the 'World Masterpiece Theater' really deserves the 'masterpiece' title as we didn't just watch "Sarah', she became a part of ourselves. I remember these early 90's days where Sarah was in everybody's thoughts and mouths, when we all waited for her to get a break. Basically, it was the girl's cartoon boys watched like "Captain Tsubasa" was the opposite." Best pure drama in history of human kind for me 10/10 easy!
    I do not recomand anyone to look for the rest of the review because this bit is the only spoiler free part of it! ^^''

4. Captain Tsubasa 1983 - As the previous fragment of review sugested, it's the other epic anime for the children of 90s. It's an epic journey alongside a genius of football called Tsubaza Odzora since his debut in football on an elementary zero-talent team called like his own school(and town) FC Nancatsu, to one of the greatest youth footballers of the world 8-10 years later, tribute to him rising a forcefully football(soccer for the stupid) Japan National Youth Team that gives even Karl Heinz Schneider(captain of Germany - superstriker) or Diaz (captain of Argentina - similar to Maradona or Messi) chills down the spine! I'm not even gonna mention Brazil with its insane techniched footballers amongst them Santana - God of Football xD!
    Even if not so funny, it's still better than Hajime no Ippo (rating 9/10) which I've just watched and is also great, and not just better but even more intense and for longer periods of time because the matches of football last much longer than the ones of boxing, at least in the fashion the anime presents them. 10/10 rating again - best sports anime ever.

Nominees: except the ones presented in 1st fragment: DBZ, etc. there would be: Gundam Seed(rating 9/10), Berserk (9/10), Hajime no Ippo (9/10 - already presented), HunterXHunter (8/10), Fate Stay Night (7.5/10 - best weapon design), Van Helsing (8/10 - cool dark scenes, maybe best). There sure may be some I've seen and forgot to mention, but not many I think.
    Am vrut sa-l postez si aici pentru cei interesati, e postul meu pe un site specializat de anime!
    De tradus nu ma obosesc, engleza tre s-o stii mai bine ca romana in zilele astea!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Akame ga Kill 7.5/10 E bun, merita vazut! Luptele sunt chiar misto, personajele simpatice, totu ok.
    Erased 8/10 E o atitudine intelectuala, dramatica si plina de suspans in actiunea acestui short anime, poate cel mai bun al acestui an!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Stheins;Gate 8/10 - Incercand sa dau de Gate, am dat de asta si nu regret. Un anime cu niste personaje extrem de atractive, easy going at 1st, pana cand sunt fortate sa-si foloseasca cunostintele despre mani****rea liniilor temporale pentru a evita mortea si drama cea mai mare posibila. Moment in care anime-ul devine extrem de antrenant, dramatic si extenuant pe alocuri cand vezi eforturile titanice ale personajului principal ce lupta impotriva destinului la propriu pt a-si salva cele mai draci persoane lui. Seamana intr-un fel cu Final Destiny doar ca aici ai ocazia mereu sa revii in urma cu cateva zile in speranta ca o sa reusesti de data asta sa schimbi de tot linia temporala, si sa eviti monstruozitatile ce nu mai contenesc sa apara.
    Gate 7.5/10 - Mi-a placut si asta in mod deosebit, ideea e simpla: o parta apare in mijlocul Tokioului prin care se poate trece intr-o lume alternativa, o lume a evului mediu putin diferit fata de al nostru. Un ev mediu cu elfi, dragoni, magie, cavaleri si fara tehnologie. Ajung soldatii nostrii japonezi acolo pe un teritoriu numit Imperiul whatever, aia ataca ca prostii ca doar li te-ai asezat pe Muntele Sfant Whatever si tre sa fii distrus, sunt sparti toti ev mediistii evident si de-acolo incep scurte incursiuni, manevre de pace si interactiuni intre personajele prezentului si cele ale acelui ev mediu. E pe alocuri stupid mai ales cum ei cred ca pot invinge pe japonezi si afla ca mai sunt zeci de alte natiuni puternice dincolo de poarta si tot cred ca pot sa invinga "dragonii de metal". Dar trecand de stupiditatea lor, interactiunile si scenele din anime sunt chiar superbe. Merita vazut.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Sa vezi la ce anime misto ma uit io acum, cu 10 clase peste orice film!
    Ma mir ca nu mi-am amintit mai demult de el, are deja 37 de ani vechime dar povesteste si ilustreaza totul cu o capacitate mai mare decat filmele de cea mai inalta tehnologie ale zilelor noastre! Ma uitam la el cand eram mic pt c-are imagini misto, dar imaginile sunt cu mult inferioare povestii si dramei personajelor pe care le realizez acum, evident supradimensionate fata de realitatea din care provin ele.

Cel mai misto lucru la acest anime e ca-n linii mari te invata despre istoria Frantei in poate cea mai importanta perioada posibila: perioada cand dupa grele razboaie s-a facut pactul de nonagresiune intre Franta si Austria prin maritisul printesei austriece Marie Antoinette cu printul francez Ludovic al XVI-lea, care avea sa fie ultimul rege al Frantei, detronat de marea revolutie franceza din anul 1989 ce inlocuieste monarhia absolutista cu monarhia constitutionala si primii pasi ai democratiei europene. Anime-ul se centreaza in jurul fetei cu parul blond lung din imagini pe numele de Oscar, care conduce detasamentul de garzi personale al familiei regale a Frantei, o fata de o principialitate, curaj si abilitati cu sabia si nu numai, iesite din comun. Desi sunt exagerate anumite naivitati ale nobililor si familiei regale vis-a-vis de realitatea istorica, acest anime totusi e o drama de cea mai inalta factura mai ales cand vezi cum sunt prezentate modelele de taran si om de rand care se chinuie de pe-o zi pe alta muncind din noapte in zi doar ca abia sa aiba sare si cartofi cu care sa-si hraneasca familia! Si in acelasi timp chinul unor nobili asa cum e Oscar de-a reusi sa congrueze, sa impace lumea exuberanta a placerilor exagerate si surplusului major al desfatarilor monetare nobiliare cu cea a iadului zilnic al omului de rand de unde proveneau banii nobililor, lumi ireparabile pe zi ce trece si descrise mai ales d.p.d.v. al nobililor in cele 41 de episoade minunate ale acestui anime! In acelasi timp e drama unei fete obligata sa impace 2 notiuni ale propiei ei vieti: sa duca o viata de barbat de cea mai inalta calitate morala care o impedica de-asi arata emotiile in public si in acelasi timp sa poarte o inima de femeie care o cearta exact pentru ca atitudinea asta e exact pe dos fata de natura ei!
    Acest anime - Versailles no Bara (La Rose de Versailles) aka. Lady Oscar - e cu precadere o drama de mare calitate inspirata din realitate, genul meu preferat!

Comparativ c-o nota de 7.5 la Trumbo sau Dragonfly, anime-ul asta merita nota 12 si totusi nu e decat de-o nota de 9/10 pentru lumea anime-urilor in general.
    Intre timp am terminat anime-ul, e de un tragic de nedescris. La o zi dupa ce l-am terminat si inca mai simt asa ca un fel de nadusala in centrul pieptului care n-are nici o legatura cu zapusala de afara. Versailles no Bara aka La Rose de Versailles aka Lady Oscar 9.5/10.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    N-am putut sa nu-i fac review pe IMDB, a fost prea misto!

Summary: An untold story of beauty and sacrifice in a well known tale of history

This anime is about 37 years old to the date, and still it hungers us the drama genre fans into oblivion by each episode the more.

As IkuharaKunihiko from Croatia said before me in his remarkable overall coverage of this show, this anime is about an extremely appealing fictional character named Oscar Francois de Jarjayes and her equal fictional friend named Andre that together are drawn into the big picture of reality, of the human history called: La Revolution Francaise de 1789-1799 from which the sparkles of democracy have transgressed throughout all of Europe, so in other words its a story within our European history, within our European heritage.

And what of a story this is!!!!!!!! My God...

Oscar is a name you would give to a boy and no coincidence her father thought of the same thing since he has the "misfortune" of having his wife given birth to a girl instead of a boy to carry his legacy and his honor as a nobleman further. The female protagonist of this story, caring not just the name of a man but also the responsibilities and the pressures only the best of men can deal with, is soon caught in one of the most turbulent and pivotal time of Frances and Europes history. It's a time just after some bloody and costly wars between France and Austria not just in lives but in this two country's peoples welfare, just ended. Austrias queen, to reassure the newly and unsteady peace between the two giant countries, gives her most beautiful daughter Marie Antoinette in marriage to the France prince Louis the XVIth (fact of history). In debut of the story, Oscar must safeguard the royal family, especially the new princess of France Marie Antoinette as she is targeted for being a foreign element that can not be trusted by the parisian nobles of Versailles. As the story unfolds Oscar is soon forced to partake not just her job of the royal guards high commander, but also to mend and caretake the ever more abrupt discrepancy between the luxuriant world of exaggerated pleasures and the major surplus of monetary spending from taxpayers money that the nobles enjoy, with the world of commoners taxpayed into the ground by the nobility, forced to work from down to dusk just to barely be able to feed their family some bread and salt in the evening, if even that. With a relentless principledness, courage and some fencing abilities that would make even the toughest and bravest of men applaud in delight, she manages to soften terrible wounds both of this corrupt nobles vs. the growingly angered- persecuted commoners society, and in her ever troubled heart unbarring witness to some unreal nobility cruelty.

This anime throughout its 40(or 41) episodes describes not just the massive adversity our hero(ine) Oscar has to amount, caught between a world of perversity and ignorance that the nobles obnoxiously embrace and a world of sweat, tears and anger that the commoners are trapped in; but also the tormenting questions of her forever growing personal dilemma: to lead a life of staggering manlike integrity that forces that renown icy look in her eyes (meaning she is compelled not to show any emotions in public) AND her own woman heart scolding her for being exactly the reverse of how a woman should feel and be!

I've finished watching this show no more than a day ago that compelled me to write this review, and I still can't manage to shake this kind of choking searingly feeling in my chest from this story of dedication, perseverance and sacrifice, in this awesome, old and painfully delightful anime Versailles no Bara aka La Rose de Versailles aka Lady Oscar.

Throughout all of it, you have the feeling more and more rupturing in the end, that this world does not deserve some of the people that make almost all the sacrifices imaginable for it, and Lady Oscar is without a doubt one of the best of those!

Grade 10/10. I'm a drama junkie, and this has left even me wanting no more.
    Last edited by Johnny D; 27th June 2016 at 10:56.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Recrify note: not bread and salt but potatos and salt.
    Bread it's not eaten with salt! And it was a luxury the commoners didn't have in those times.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Nappa - Aaaah, look Vegetta! *points at Chauzu* A POKEMON! :o
    Chautzu - I'M NOT A POKEMON! I'M CHAUZU!
    Nappa - Hear that Vegetta!? It's a Chautzuuuuu(rare pokemon)!
    Mi-a placut si mie faza asta

Apropo Johnny, ca tot esti tu cu anime-urile, ai idee cand apare dub-ul in engleza la DB Super ?

Vad ca ai mentionat pe aici Samurai X... tin minte ca il dadeau pe Antena 1 intr-o vreme bun anime, din ce tin minte cam multa dragosteala pt gusturile mele, dar faine scenele de actiune. Chiar faine rau de tot.

Reputatie
    Nu stiu, insa pot spune ca Fairy Tail a sarit ca nota de la 8.5 la 9 dupa ce-am vazut jumate din el restanta, sezoanele 4, 5 si 6!
    Acele 20-30 de episoade, finalul sezonului 4 si prima parte din sezonul 5, Turneul Magicienilor din Fiore e exceptional 10/10!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    [SPOILER="Fairy Tail - ULTEAR"]Inclusiv cum se termina, Ultear foloseste magia interzisa de-a reversa timpul ca si ispasire pentru viata ei, ea cunoscand doar intunericul in tot decursul ei, o data ce-a cunoscut ce-nseamna a fi om si-a avea persoane care tin la tine in pofida distrugerii si haosului de care a fost capabila si dezamagita de raul pe care l-a pricinuit si constientizat, in fine si-a dat seama dupa mintea ei ca niciodata nu va reusi sa faca destul bine incat sa compenseze raul facut si lacrimile amare din inima celor a coror apropiati au fost distrusi de ea, a folosit magia interzisa sperand ca va reversa timpul intregii planete cu 2 ore, indeajuns incat ceilalti vrajitori sa apuce sa distruga poarta timpului inainte sa patrunda dragonii in prezent ca sa distruga lumea. Isi sacrifica viata, intoarce timpul inapoi si cu corpul distrus reuseste de-abia sa-si intoarca capul catre ceasul mare din turnul manastirii si vede ca doar 1 minut a valorat viata ei, atat s-a intors timpul in trecut, doar atat a putut sa castige prin sacrificiul suprem si o vraja de cel mai inalt rang posibil. Si apoi cade si-si pierde cunostinta crezand ca acel minut n-a facut abosolut nici o diferenta in lupta, ca sacrificiul ei ultim a fost o farsa, a fost inutil, dar dimpotriva, absolut toti oamenii de pe planeta practic au avut ragaz de 1 minut sa priveasca in viitor asta facand toata diferenta in o gramada de batalii, pentru o gramada de vieti. Fabulos moment![/SPOILER]
    Last edited by Johnny D; 4th October 2016 at 12:36.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    The Legend of Korra 8.6/10 pe IMDB, se va intoarce cu sezonul 5 dupa 3 ani de pauza din iunie 2017! Chiar daca nu e anime, e un desen excelent, in opinia mea peste Avatar al carei poveste il continua. Nu-i de mirare ca se fac mult mai multe sezoane decat are Avatar-ul. Alaturi de Justice League si Batman: the animated series, e in top 3 dupa mine animatii ce nu sunt anime-uri. Sa speram la cat mai multe episoade!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Claymore, cel mai misto anime creat vreodata deoarece se uita la el si le place chiar si cei care nu sunt fani anime, impineste 10 ani!
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Claymore este epic, dar este trist ca am ajuns la 10 ani fara o continuare.
    Au tot fost zvonuri de-a lungul anilor ca ar urma ceva, dar nu s-a concretizat nimic.

Si ca tot suntem la rubrica epic:

One Punch Man - cel putin ultimele 4 episoade sunt la rangul de epic! Animatia este de nota 10.

Shokugeki no Soma - un anime despre gatit... plictisitor? NU! Are chiar multe momente epice si comedie de calitate.

Reputatie
    Youjo Senki - un anime genial. Un cetatean supara o divinitate si este reincarnat intr-o alta lume unde trebuie sa lupte pentru supravietuire. Executia este de nota 10, originala, fara situatii si personaje tipice. Doar 5 episoade pana acum, dar cel mai bun anime pe care l-am vazut in ultimul an.

Reputatie
    One Punch Man 2005 9/10 - Pacat ca are doar 1 sezon = 12 eps., ca e foarte tare. Un fel de anime parodie la celelalte de actiune cu un tip care se decide sa devina super-erou, se antreneaza 3 ani pana-i cad incheieturile pe jos, ramane chel dar castiga superputeri de invinge orice monstru, demon, mutant, etc. cu-n sigur "normal punch"! Nu e chiar atat de comic cum zic unii dar animeul e tare in totalitatea lui, e sec iar scenele de lupta sunt un fel de anti DBZ cu brevet, daca acolo o lupta dureaza 17 episoade, aici o lupta dureaza maxim 17 secunde! Si chiar sunt bine facute personajele, mai ales cele negative. Isi cer moace crapate. Repet, pacat ca nu e doar un sezon. Jack O'Landern Supersonic Ninja ala e Sasuke(Naruto), ii recunosc vocea si surd de pe Pluto dintr-o mie de voci! Are un timbru vocal absolut inconfundabil.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Nana 8.5/10. L-am tot amanat c-am zis ca e cam aiurea dar e defapt chiar bun. Nu e atat un anime dramatic cat mai degraba complex, cu evenimente si un fir al actiunii destul de realist. Neasteptat de realist. Grafica e putin cam ciudatica, caracterele mai ales masculine sunt zici ca scapate de la Auschvitz, infometate rau de tot, aproape ca poti face zmeu din ele sa le lansezi catre soare, ori pot fi confundate deseori cu panglici de impachetat cadouri, dar nu distrage prea mult de la ce e important. Desi l-am amanat mult acum pot sa spun ca animeul asta e de neratat. Nu e genul pe care l-as vedea de 2 ori dar la prima vizionare e chiar bun. Cam nota asta o are si pe IMDB si e cam meritata, mai am vreo 10 episoade din 47 de vizionat.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Inca mi se zbarleste pielea cand aud inceputul la tema asta muzicala.

Academia Rapid infiintata de catre generalul de securitate Vasile Malureanu supranumit €˛tatucul politiei politice ceausiste

Reputatie
    Abia astept s-o ascult, acum ma uit la Flash, recuperez ce-am pierdut un sezon si jumatate, practic jumatate din 3 sezoane.

Acu 10 zile am terminat de vazut un anime excelent Gambling Apocalypse Kaiji, cu un parior cazut rau de tot in dizgratiile Universului, ghinionist rau de tot si luat de fraier ca are prea multa incredere in oameni la inceput, ce inca din debut n-are de ales decat sa-si parieze viata in repetate randuri ca sa scape de niste datorii colosale, fie in viata, fie in moarte. Eu cum sunt parior inrait am degustat cu placere fiecare episod, din pacate vazusem filmul artistic prima data si e clar mai slab, ce-a reusit e doar sa faca spoiler, nu recomand! Recomand insa anime-ul, 8.5/10, a mers ca uns!
    Grafica e putin altfel, gaturi groase cu capete de matura pe ele, dar iese bine de tot la emotiile colosale pe care le simt personajele la fiecare pariu ce poate sa-i ingroape la propriu sau sa-i salveze!
    Last edited by Johnny D; 10th October 2017 at 02:05.
    I know because I'M BOTH!

Reputatie
    Quote Originally Posted by Sevilla86 View Post
    Inca mi se zbarleste pielea cand aud inceputul la tema asta muzicala.

Da. Un anime cu o calitate atat de profunda atat la nivelul graficii, cat si temelor muzicale merita sa fie continuat si terminat atat cat autorul a creat.

They should continue to animate all of the manga or they are doing the anime world, a world of injustice.

Foarte misto facut! Asta e un fan adevarat.

Phantom Miria.
    I know because I'M BOTH!