Page 1 of 29 12311 ... LastLast
Results 1 to 21 of 608

Thread: Stiri si noutati

  1. #1
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,899
    Reputatie
    1

    Stiri si noutati

    Il calendario del 2004


    7 marzo : GP Australia21 marzo : GP Malesia 4 aprile : GP Brasile25 aprile : GP Bahrein o San Marino 9 maggio : GP Spagna23 maggio : GP Monaco 6 giugno : GP Canada20 giugno : GP d'Europa 4 luglio : GP Francia11 luglio : GP Gran Bretagna25 luglio : GP Germania15 agosto : GP Ungheria29 agosto : GP Belgio12 settembre : GP Italia 26 settembre : GP Stati Uniti10 ottobre : GP Cina24 ottobre : GP Giappone

  2. #2
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,899
    Reputatie
    1
    Doua stiri:
    1. Michael Schumacher a dat o petrecere unde a sarbatorit alaturi de echipa Ferrari cele 49 de victorii pentru Scuderie, si cele 999 de puncte acumulate in cariera (inclusiv cele din sezonul 1997 anulate dupa incidentul cu Villeneuve).

    2. Se pare ca noul MP 14 al echipei McLaren nu a trecut testele de siguranta FIA si lansarea s-a amant inca o data...

  3. #3
    incepator
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    42
    Reputatie
    1
    o stire

    Europe: Free practice 1
    --------------------------------------------------------------------------------
    P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
    1. 20 PANIS Toyota M 1'31"197 203.217 Km/h 22
    2. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'31"224 + 0'00"027 19
    3. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'31"260 + 0'00"063 19
    4. 7 TRULLI Renault M 1'31"513 + 0'00"316 22
    5. 8 ALONSO Renault M 1'31"750 + 0'00"553 18
    6. 15 PIZZONIA Jaguar Cosworth M 1'31"794 + 0'00"597 18
    7. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'31"918 + 0'00"721 22
    8. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'32"170 + 0'00"973 22
    9. 21 DA MATTA Toyota M 1'32"492 + 0'01"295 26
    10. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'32"560 + 0'01"363 23
    11. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'32"590 + 0'01"393 22
    12. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'32"607 + 0'01"410 17
    13. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'32"692 + 0'01"495 16
    14. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'32"792 + 0'01"595 20
    15. 17 BUTTON BAR Honda B 1'32"841 + 0'01"644 23
    16. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'32"901 + 0'01"704 18
    17. 16 VILLENEUVE BAR Honda B 1'33"602 + 0'02"405 21
    18. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'33"643 + 0'02"446 17
    19. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'34"947 + 0'03"750 9
    20. 18 WILSON Minardi Cosworth B 1'35"525 + 0'04"328 14

    sa vedem primele calificari de astazi!

  4. #4
    incepator
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    42
    Reputatie
    1
    Europe: Qualifying session 1
    --------------------------------------------------------------------------------
    P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
    1. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'29"989 205.945 Km/h 3
    2. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'30"353 + 0'00"364 3
    3. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'30"378 + 0'00"389 3
    4. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'30"522 + 0'00"533 3
    5. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'30"842 + 0'00"853 3
    6. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'30"903 + 0'00"914 3
    7. 7 TRULLI Renault M 1'31"143 + 0'01"154 3
    8. 8 ALONSO Renault M 1'31"533 + 0'01"544 3
    9. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'32"196 + 0'02"207 3
    10. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'32"201 + 0'02"212 3
    11. 17 BUTTON BAR Honda B 1'32"479 + 0'02"490 3
    12. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'35"972 + 0'05"983 3
    13. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'52"300 + 0'22"311 3
    14. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'53"893 + 0'23"904 3
    15. 18 WILSON Minardi Cosworth B 1'54"546 + 0'24"557 3
    16. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'55"921 + 0'25"932 3
    17. 20 PANIS Toyota M 1'57"327 + 0'27"338 3
    18. 15 PIZZONIA Jaguar Cosworth M 1'57"435 + 0'27"446 3
    19. 21 DA MATTA Toyota M 2'29"800 + 0'59"811 2
    20. 16 VILLENEUVE BAR Honda B 2'35"600 + 1'05"611 2



    oare kr a mai exersat pentru calificari !?
    Some understand, some dont. In the end, you'll never get everybody to understand, to agree and to accept. -- A.S

  5. #5
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,899
    Reputatie
    1
    "Scandal Ferrari-Bridgestone
    Cînd vine însã vorba de Scuderia Ferrari, înfrîngerea nu mai este un lucru acceptabil, ci un incident care nu trebuie sã se producã prea des. Dupã cursa de la Nürburgring, Jean Todt, directorul tehnic de la Ferrari, a tras semnalul de alarmã si a cerut o reactie imediatã, principalii vizati fiind partenerul furnizor de pneuri al italienilor: Bridgestone. "Am cunoscut, cu sigurantã, curse mai dificile, dar pentru prima oarã în acest an, nu am fost destul de competitivi pentru a viza victoria", a recunoscut "Micul Napoleon". "În timpul primelor curse ale sezonului, nu am cîstigat, dar eram cei mai rapizi pe pistã. La Nürburgring însã nu a fost cazul. Si ne-am fãcut deja o idee despre situatia în care ne aflãm: trebuie sã lucrãm cu toti partenerii tehnici, dar mai ales cu Bridgestone", a pus punctul pe "i" Jean Todt.

    Trulli, dorit în continuare la Renault
    Flavio Briatore a confirmat intentiile celor de la Renault de a face apel la optiunea pe care o au asupra lui Jarno Trulli, al cãrui contract cu gruparea din Hexagon expirã la sfîrsitul actualei stagiuni. "La finele lui iulie, vom discuta despre prelungirea contractului lui Jarno ", a declarat boss-ul italian. Renault îi va prelungi contractul lui Trulli, cel mai probabil, cu un sezon suplimentar. Cît despre eventualitatea angajãrii lui Jacques Villeneuve, Don Flavio a negat aceastã posibilitate, Fernando Alonso avînd un contract pe termen lung cu Renault.

    CALENDAR 2005 / Argentina, în pole-position
    Vicepresedintele argentinian Daniel Scioli si Bernie Ecclestone s-au întîlnit week-end-ul trecut, la Milano, pentru a discuta o eventualã revenire a Marelui Premiu al Argentinei în calendarul Formulei 1. "Dupã conversatia pe care am avut-o, sîmbãtã, cu Ecclestone, existã o posibilitate ca Argentina sã obtinã un loc în calendarul 2005. Bernie ne-a zis cã va veni sã inspecteze circuitul, o datã ce vor fi semnate acordurile comerciale", a declarat Scioli la finele întrevederii cu boss-ul Formulei 1."

  6. #6
    MA vA ..... inter's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    15,059
    Reputatie
    1
    Home Datasport
    Home Auto
    Home Moto
    FORMULA 1

    Risultati e Classifiche
    Calendario
    Albo d'Oro
    RALLY

    Calendario e Gare
    SUPERTURISMO

    Calendario e Gare
    Archivio 2002

    FORMULA 1
    RALLY
    SUPERTURISMO













    --------------------------------------------------------------------------------

    Fieri d'essere italiani


    --------------------------------------------------------------------------------




    Motori: Formula 1: Generico

    GP Francia: le Williams dettano legge nelle libere

    Ral Schumacher e Montoya, nell'ordine, lasciano Coulthard a quasi un secondo. Schumi quarto

    Il fattore gomme torna a diventare il "dettaglio" più importante e significativo del GP di Francia, dove i piloti di Formula 1 hanno appena chiuso la seconda sessione di prove libere. Solo due Bridgestone, quelle delle Ferrari, nel Top Ten, con le Williams che sfruttano tutti i cavalli del potentissimo BMW per firmare i migliori tempi della sessione, con Ralf davanti a Montoya. Segue un ottimo Coulthard, che sembra aver trovato il giusto assetto della sua McLaren. Qualche problema per le Ferrari, invece, con Barrichello che non va oltre il nono tempo, a 1"379 dal leader, e Schumi che chiude quarto, ma impegnatissimo in regolazioni dei freni, che gli hanno fatto perdere parecchio tempo. Trulli scivola in nona posizione, mentre Fisichella (16mo) non riesce a lasciare le posizioni di coda. Questi i tempi:





    Pilota Team/Motore Gomme Tempi Giri 1 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'14"966 15 2 MONTOYA Williams BMW M + 0'00"611 15 3 COULTHARD McLaren Mercedes M + 0'00"634 14 4 M.SCHUMACHER Ferrari B + 0'00"952 18 5 RAIKKONEN McLaren Mercedes M + 0'01"046 12 6 ALONSO Renault M + 0'01"073 18 7 WEBBER Jaguar Cosworth M + 0'01"146 24 8 PANIS Toyota M + 0'01"167 17 9 BARRICHELLO Ferrari B + 0'01"379 18 10 TRULLI Renault M + 0'01"410 20 11 PIZZONIA Jaguar Cosworth M + 0'02"070 23 12 VILLENEUVE BAR Honda B + 0'02"135 19 13 DA MATTA Toyota M + 0'02"724 20 14 FRENTZEN Sauber Petronas B + 0'02"810 21 15 BUTTON BAR Honda B + 0'02"842 2 16 FISICHELLA Jordan Ford B + 0'02"942 20 17 HEIDFELD Sauber Petronas B + 0'03"091 23 18 FIRMAN Jordan Ford B + 0'03"704 16 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B + 0'03"730 8 20 WILSON Minardi Cosworth B + 0'04"078 18

    de spui prostului ca-i prost/ te uraste fara rost
    si de razi de-a lui prostie / te priveste cu manie
    iar cand leaga trei cuvinte/ doar te-njura far' de minte

  7. #7
    MA vA ..... inter's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    15,059
    Reputatie
    1
    incepand cu 2004 F1 a hotarat sa scoata din calendarul competitional GP al Canadei, urmatorul GP vizat pt. excludere fiind cel din San Marino , asta pt. a se face loc incepand cu 2005 pt. GP ale Rusiei si Turciei
    de spui prostului ca-i prost/ te uraste fara rost
    si de razi de-a lui prostie / te priveste cu manie
    iar cand leaga trei cuvinte/ doar te-njura far' de minte

  8. #8
    MA vA ..... inter's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    15,059
    Reputatie
    1
    in sezonul viitor a fost inclus GP al Bahreinului pe data de 04.04.2004 8)
    de spui prostului ca-i prost/ te uraste fara rost
    si de razi de-a lui prostie / te priveste cu manie
    iar cand leaga trei cuvinte/ doar te-njura far' de minte

  9. #9
    RMD realmadrid.com's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Bucuresti/Militari
    Posts
    9,473
    Reputatie
    1
    Ce legatura au astia cu automobilismul ??? Sa scoata san marino pai de ce nar scuate si altele atunci poate mai baga un mare premiu Irakului sau cine stie ? Hai ca estia n-au minte

    REAL 4EVER

  10. #10
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by Dumitrescu Ionutz
    Ce legatura au astia cu automobilismul ??? Sa scoata san marino pai de ce nar scuate si altele atunci poate mai baga un mare premiu Irakului sau cine stie ? Hai ca estia n-au minte

    REAL 4EVER

    mai omule, tu chiar nu te informezi ??
    in Europa va interveni un ordin care va interzice reclama la tigari, adica la niste importanti sponsori ai F1.
    asa ca tot mai multe locatii "exotice" or sa apara in calendarul F1, datorita tocmai permisivitatii vizavi de reclama la tutun.

    pe de alta parte, Bahrein-ul e una dintre cele mai bogate tari din lume.....
    Schumi? the only one!

  11. #11
    RMD realmadrid.com's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Bucuresti/Militari
    Posts
    9,473
    Reputatie
    1
    Da oaspete stiu de tigari dar zimi si mie un pilot sau ceva in legatura cu automobilismul in tara aia . Daca san marino iese din calendar din cauza tigarilor ce se va intampla cu monza care tot in italia e ??? Sunt alte circuite in europa mult mai bune cred decat acelea exotice

    SENNA THE BEST

  12. #12
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    nu cred ca mai conteaza foarte mult daca tara respectiva este o valoare sau nu in auto-moto. daca ofera spatiu de reclama la tigari, este binevenita.
    in plus Mosley si Bernie parca il copiaza pe sefu de la FIFA cu raspandirea cat mai uniforma a fotbabului.

    cat despre cursele din Europa, tu chiar crezi ca se poate renunta dintr-un foc la toate ??
    totul se face pe parcurs......

    o chestie interesanta au realizat-o Williams BMW , care si-au schimbat principalul sponsor , dintr-o marca de tigari intr-una de software si hardware, care nu intalneste nici o piedica in legislatia europeana.
    cam asta ar fi calea de urmat pentru ca F1 sa nu paraseasca Europa, locul unde se afla cei mai multi fani.
    dar cate echipe isi vor gasi alti sponsori , la fel de puternici ??
    Schumi? the only one!

  13. #13
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    au inceputu testele la Monza.
    Ralf a suferit un accident , se pare fara urmari grave pentru el.
    nu acelasi lucru il putem spune vizavi de masina lui.....


    iata rezultatele :
    Monza Day One:
    Pos. Driver Team Time Laps
    01. D. Coulthard McLaren 1:22.065 61
    02. R. Schumacher Williams 1:22.416 62
    03. M Schumacher Ferrari 1:22.532 34
    04. J. Button BAR 1:22.613 81
    05. A. Wurz McLaren 1:22.630 73
    06. J. Villeneuve BAR 1:22.647 82
    07. H.-H. Frentzen Sauber 1:22.651 69
    08. F. Massa Ferrari 1:22.753 65
    09. T. Sato BAR 1:23.153 32
    10. J. Montoya Williams 1:23.163 88
    11. O. Panis Toyota 1:23.164 66
    12. L. Badoer Ferrari 1:23.170 43
    13. J. Wilson Minardi 1:23.210 68
    14. R. Zonta Toyota 1:24.193 84
    15. C. da Matta Toyota 1:24.251 67
    Schumi? the only one!

  14. #14
    RMD realmadrid.com's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Bucuresti/Militari
    Posts
    9,473
    Reputatie
    1
    Presa italiana anunta ca marele premiu al brahein-ului va introdus in locul lui san marino sau braziliei

    SENNA THE BEST

  15. #15
    RMD realmadrid.com's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Bucuresti/Militari
    Posts
    9,473
    Reputatie
    1
    Cornelius Horan spectatorul care a intrat pe circuitul de la silverstone in turul 12 a fost condamnat la 2 luni de inchisoare pt incalcarea unei propietati. Cornelius Horan a mai intrat si pe terenurile de la Wimbledon, si a mai intrerupt meciuri de cricket si rugby

    SENNA THE BEST

  16. #16
    incepator
    Join Date
    May 2003
    Location
    Laborator
    Posts
    18
    Reputatie
    1

    Probleme pentru Michelin

    Ați văzut, știrile de pe f1-live.com?
    Masinile încălțate cu Michelin s-ar putea să nu ia startul la Monza pentru că FIA are o nouă interpretare a articolului 77, potrivit căreia cauciucurile din față nu au voie să depășească 270 mm în lățime nici măcar în timpul virajelor.
    Cauciucurile Michelin au exact 270 mm și s-ar putea să depășească limita admisă în timpul cursei. Cei de la Bridgestone nu iși fac probleme deoarece cauciucurile furnizate de ei sunt mai mici in lățime.
    Situația a devenit dubioasă după ce la Hungaroring, Alonso l-a depășit pe Schumi cu un tur de circuit (ceea ce nu s-a mai întâmplat).
    Bine ar fi !

  17. #17
    incepator
    Join Date
    May 2003
    Location
    Laborator
    Posts
    18
    Reputatie
    1
    Iata ce scrie pe F1-live.com ( 4 septembrie 2003 )

    Ferrari, in danger of losing their motor racing world titles, have threatened to protest the results of all this year's Grands Prix in a row over tyres.

    The Italian team, which use Bridgestone tyres, claim rivals Williams and McLaren have been using illegal tyres supplied by French manufacturer Michelin. "There is a facility within the regulations to investigate any matter if previously unknown information becomes available," Ferrari technical director Ross Brawn told Autosport magazine. "It's not what we want but Ferrari are very angry and frustrated as it is now clear that a large number of the Michelin teams were running illegal tyres for a considerable amount of time - and we don't know for how long yet. Measurements were taken after the Hungarian race that clearly showed that there were tyres above the legal limit and we've got to see what develops because we're not happy with that situation."

    8) Rupe-i, tată ! :flame:
    www.bserv.go.ro

  18. #18
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,899
    Reputatie
    1
    Eu nu cred ca FIA isi poate permite sa descalifice 10 masini doar pentru a-i face pe plac lui Schumacher si celor de la Ferrari... Asa cum de atatea curse au considerat regulamentare pneurile Michellin, nu se poate ca peste noapte, cand e in pericol Schumi sa piarda titlul, sa ia asemenea decizii.
    Ar fi rusinea secolului si scandalul va fi extrem de mare!

  19. #19
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ayrton
    Eu nu cred ca FIA isi poate permite sa descalifice 10 masini doar pentru a-i face pe plac lui Schumacher si celor de la Ferrari... Asa cum de atatea curse au considerat regulamentare pneurile Michellin, nu se poate ca peste noapte, cand e in pericol Schumi sa piarda titlul, sa ia asemenea decizii.
    Ar fi rusinea secolului si scandalul va fi extrem de mare!

    din nou faci gresala si il acuzi pe Schumi !!
    el nu are nici o legatura aici; Ferrari este echipa care este ajutata, indiferent de componenta echipei.

    si daca totusi Michelin au umblat cu fofarlica????

    Under-fire F1 tyre supplier Michelin has threatened to sue Ferrari's Ross Brawn for slander.

    The Italian marque's technical director told an interview with Gazzetta dello Sport that Michelin's tyres have been too wide and illegal for some time.

    'It is not for [him] to decide the legality of Michelin's tyres,' read a statement issued by Clermont-Ferrand.

    Michelin re-iterates that the governing FIA has always sanctioned the disputed tyre design 'when new' since they first appeared at Imola in 2001.

    'The FIA [then] unilaterally changed the interpretation of [the rule] by stating that the front tyre tread width must now be measured before and after use.'

    Michelin still feels it is not reasonable to ask for the new scrutineering methods as of the upcoming Italian Grand Prix.

    'The time-scale is much too short,' the statement continues, 'but we are ready to try to conform to this new interpretation.'

    The French tyre supplier says it is 'saddened' to see the 'great house' of Ferrari involved in such false accusations of illegality and cheating.

    'Michelin would like to remind you that it won its first world title in 1979 with Ferrari - a team for which Michelin has always had the greatest respect.'

    It said it 'reserves the right' to take legal action following the 'slanderous remarks' of the Ferrari team-member.
    Schumi? the only one!

  20. #20
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    referitor la ceea ce este cu rosu : de ce trebuie Michelin sa-si schimbe pneurile, daca ele sunt totusi in regula ????

    :?
    Schumi? the only one!

  21. #21
    incepator
    Join Date
    May 2003
    Location
    Laborator
    Posts
    18
    Reputatie
    1
    Exact !, daca ar fi fost in regula nu ar fi facut altele. :angel:

    Interviu cu Hirohide Hamashima ( Bridgestone ):

    The FIA has recently issued a fax regarding the front tread width size of Formula One tyres. Ross Brawn, Technical Director at the Bridgestone equipped Scuderia Ferrari Marlboro team has said that Ferrari brought this matter to the FIA’s attention as a result of information given to him by Bridgestone. Could you clarify how and when this information about the contact patch size of your rival’s front tyres came to your attention?

    Yes, we have had our suspicions about this matter for some time now but it was not until this information came to our notice by way of photographic evidence at the Hungarian GP, that we could take this matter any further. I know there are some sceptics about the timing. We showed these images to Ferrari and discussed the matter at length with them and I know they took very seriously the decision whether or not to contact the FIA.

    Era bine daca-si dadeau seama mai devreme. :shit:
    www.bserv.go.ro

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •