nu am mai trecut de mult pe aici asa ca pun o lista cu filmele pe care le-am vazut la cinema
safe 6/10 c-am ca toate filmele de actiune al cheliosului, mile de gloante si nici unul nu-l atinge, insa e destul de suportabil
The Avengers 8.5/10
The Amazing Spider-Man 6/10 , mai bun decat 2 si 3 desi nu era mare greutate , c-am la acelas nivel ca primul, nu ma impresionat cu nimic
man in black 3 3/10 wow !! ce porcarie ce mare porcarie
The Dark Knight Rises imax 8/10
prometheus 6/10 sa terminat filmul si inca asteptam sa inceapa actiunea, nu e rau insa aveam prea multe sperante
harakiri death of a samurai 9.5/10 masterpiece, mai bun ca originalul , miike un geniu
The Bourne Legacy 6/10 daca nu era renner credeam ca ma uit la 2 sau la 3, renner a facut cea putut
total recall 6/10 nici pe aproape ca a lui arnold , c-am slabut , ma asteptam la mult mult mai mult . beckinsale so hot !!!
Looper 9/10 bun bun bun
Savages 4/10 oliver stone sa se lase de filme , insuportabil
Skyfall 7/10 bun insa cel mai slab bond cu Daniel Craig , probabil mendes e de vina. Moneypenny o negreasa wtf !!!
resident evil 5 . imax + 3D 7/10 multe critici negative insa a fost destul de bun pentru mine peste 2,3 si 4 , am o debilitatea pentru filmele cu zombie si mai ales pentru resident, sutele de ore petrecute in fata la play 1 , play 2 si xbox ca sa trec toate 6 jocuri , abia astept si ultima parte.
The Hobbit: An Unexpected Journey imax+3D 8/10