Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 21 of 41

Thread: Ce parere aveti de noul superrrrr MP 4-18?

  1. #1
    incepator
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    12
    Reputatie
    0

    Ce parere aveti de noul superrrrr MP 4-18?

    Pe 21 mai McLaren a lansat la apa "delfinul", asa cum au denumit masina cei de la "Bild". Credeti ca KIMI va fi campion mondial (asa cum o doresc toti cei anti-schumacher)?

  2.  
  3. #2
    incepator
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    5
    Reputatie
    0

    Noul McLaren

    Ramane de vazut cum se comporta in cursa. Asa cum David Coulthard prezicea un viitor sumbru pentru F2003GA si s-a dovedit a fi cea mai buna masina de pe pista, gurile rele vor critica noul monopost McLaren. Sper (desi sunt ferrarist) sa se ridice la inaltimea asteptarilor si sa-l vedem pe Raikkonen in lupta cu Schumacher, pentru ca a dovedit ca stie, poate si vrea sa piloteze si sa devina campion. Multa bafta lui Raikkonen. Pustiul merita toate laudele, spre deosebire de coechipierul sau ....

  4. #3
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    Doamne-ajuta sa nu mai fie Scumi imbatabil, sa i se opuna cu succes Coulthard si Raikkonen!!!

    Articol despre noul McLaren:
    "Probabil cea mai buna masina din Marele Circ:

    Motor de 920-930 cai-putere
    Marele atu al bolidului MP4-18 este, de altfel, electronica. Controlul tractiunii si startul gestionat electronic au fost deja testate pe actuala masină, iar sistemul de telemetrie va fi cel mai performant din Formula 1. Transmisia e nouă, frictiunile interne fiind reduse. Motorul va cunoaste si el un important salt de putere. Potrivit "Bild", va avea 930 cai, în timp ce "Gazzetta dello Sport" - evident, un pic mai neîncrezătoare în posibilitătile adversarilor - îl cotează la 920, la fel si "www.f1i.com". Turatia se va apropia de borna 20.000 rotatii pe minut, "umilind" propulsorul BMW, pînă acum rege în acest domeniu.

    Lamele cu unghi variabil
    Eleronul posterior e compus din două elemente "rotitoare". Ce înseamnă asta? Pînă acum, McLaren a folosit aripioare putin curbate în partea de mijloc, dar fixe. La MP4-18 unghiul lor va putea fi modificat în timpul cursei, schimbîndu-se apăsarea la sol în functie de conditiile exterioare. Potrivit "Bild", va avea cel mai coborît nas dintre toate masinile Formulei, în timp ce Ferrari a ales anul acesta o configuratie cu nasul ridicat. O altă noutate este faptul că podeaua va fi compusă din două straturi. Configuratia aripii frontale a fost schimbată, optimizînd trecerea fluxului pe sub si printre cele două pelicule ale podelei.

    Lui Alexander Würz, pilotul de teste al teamului, nu i s-a dat voie să plece la Jaguar, tocmai pentru că austriacul stie multe despre noua masină. MP4-18 e rodul muncii a două echipe, conduse de Neil Oatley si de Mike Coughlan, iar aducerea lui John Sutton, designerul cutiei de titan a celor de la Ferrari, si a lui Werner Laurenz, cel care a proiectat puternicele motoare BMW de F1, a însemnat mari pasi înainte."

  5. #4
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ayrton
    Doamne-ajuta sa nu mai fie Scumi imbatabil, sa i se opuna cu succes Coulthard si Raikkonen!!!


    aveti nevoie de divina interventie deci ???
    in sfarsit , iti dai seama de realitate !!!!!!
    /fu/

    studiata si plina de subtilitati aceasta ruga adresata zeilor care guverneaza invidia , marlania si prostul gust.............
    Schumi? the only one!

  6. #5
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1
    Deocamdata nici McLaren nu stie ce sa zica de noul model. Sa vedem ce va fi. Cei de la Ferrari cred ca nu va intra nici in Canada, ca la Monaco oricum nu va fi. E normal, la Monte Carlo nu au nevoie de experimente, ideea este sa aiba o masina de incredere, asa cum a fost anul trecut.

  7. #6
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    N-am spus niciodata ca Schumi n-ar fi cel mai bun pilot din cei ce concureaza in F1 acum... Tocmai, lipsa de contracandidati de valoare a fost ceea ce a dus la dominatia asta plictisitoare...
    Si cum cel mai bun pilot (actual!) + cea mai buna masina = invincibilitate, imi doresc ca sa se schimbe situatia, adica cel mai bun pilot (actual!) + a doua masina ca valoare = al doilea pilot actual ca valoare + cea mai buna masina, rezultand un oarece echilibru.
    Cred ca si Schumacher ar avea de castigat in planul imaginii, daca va reusi sa invinga cu o masina mai putin competitiva.

  8. #7
    Sir diablo20's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    iasi
    Age
    33
    Posts
    2,103
    Reputatie
    0
    din datele prezentate se pare ca mp4-18 este o masina cu multe lucruri noi si cu un motor fff puternic poate cel mai puternic, dar nu as vrea sa pateasca ca cei de la bmw cu un motor bun dar care lasa de dorit. eu cred ca cel mai important lucru este acela ca toata puterea motorului(caii putere) sa fie cat ami bine transmisa la roti pt ca in caz contrar vor pati ca cei de la bmw. din punctul meu de vedere un lucru care m-a impresionat fff mult este eleronul spate "rotitor" care poate sa faca diferenta datorita modificarii lui pe fiecare parte a circuitului dand un randament fff bun a masini. pana acum f2003 ga s-a dovedit o masina fff reusita care nu poate fi intrecuta daca este condusa de shumi pt ca pe barichello l-am vazut ce poate face. sper ca noua masina sa-i aduca lui raikkonen lipsa materialului de care avea nevoie pt a se putea intrece cu "regele". dar sa asteptam si sa vedem.
    [SIZE="4"][B][FONT="Trebuchet MS"]Del Piero, Buffon and Nedved fan forever!!! [/FONT][/B][/SIZE]

  9. #8
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ayrton
    N-am spus niciodata ca Schumi n-ar fi cel mai bun pilot din cei ce concureaza in F1 acum... Tocmai, lipsa de contracandidati de valoare a fost ceea ce a dus la dominatia asta plictisitoare...
    Si cum cel mai bun pilot (actual!) + cea mai buna masina = invincibilitate, imi doresc ca sa se schimbe situatia, adica cel mai bun pilot (actual!) + a doua masina ca valoare = al doilea pilot actual ca valoare + cea mai buna masina, rezultand un oarece echilibru.
    Cred ca si Schumacher ar avea de castigat in planul imaginii, daca va reusi sa invinga cu o masina mai putin competitiva.

    io unu cred ca Schumi nu prea mai are ce castiga in planul imaginii , chiar si tu esti convins ca e cel mai bun.

    cat despre echilibreu , cu totii il asteptam . Ferarri si Schumi si-au facut datoria. Urameaza sa vedem pe cei de la McLaren.
    /nope/
    Schumi? the only one!

  10. #9
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    Ba zic ca are: atata timp cat nu a avut cea mai buna masina nu a prea castigat - perioada 96-98... /nope/
    Daca va reusi sa o faca in cazul in care McLaren-ul e cea mai performanta masina, va castiga respectul meu si a altora, care nu il au ca idol. Asa, cu cea mai buna masina, cand nu ai adversar, e usor sa castigi...

  11. #10
    incepator
    Join Date
    May 2003
    Posts
    7
    Reputatie
    0
    nu se mai pune problema imaginii lui schumi in nici un fel. a castigat mai mult decat se putea castiga in 96-99 cu ce masina avea. a adus noi victorii la ferrari care nu mai stia ce inseamna asta. tot spectacolul din f1 era datorita lui, pentru ca era singurul capabil sa le dadea de transpirat lui villeneuve si hakinnen, ambii cu masini net superioare. si a fost extrem de aproape in 2 randuri. acum se plang toti de monotonie si schimba regulile jocului. cea mai buna regula ar fi sa-l trimita inapoi la benetton, ar incepe din nou showul. imi da de gandit faptul ca toti ceilalti marii piloti f1 au avut totusi mereu un egal cu care sa se bata. pana si privilegiu de a-l vedea alaturi de senna ne-a fost luat. lumea zice ca-i norocos...

  12. #11
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Eu zic ca spectacolul va reveni in F1 atunci cand GA-ul va avea un monopost rival pe masura!
    Schimbarea regulilor, cu precadere pentru ai ajuta pe "restul" sa tina piept celor de la Ferrari, nu este tocmai corecta, cel putin din punct de vedere moral.
    Cred ca mai bine se incerca o "egalizare" a monoposturilor, ceva de genul CART. Totusi, este un cerc vicios, deoarece F1 se defineste prin exclusivitate, high-tech., bani. Este o "boala grea" a F1, dar sper ca vor mai aparea sezoane cu macar 3 echipe ce isi pot propune victoria in orice GP.
    Cat despre Schumi, nu cred ca mai are ce demonstra. Mai mult, restul trebuie sa traga tare pentru al incurca cat mai mult, daca nu opri.
    Forza Ferrari!!!

  13. #12
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ayrton
    Ba zic ca are: atata timp cat nu a avut cea mai buna masina nu a prea castigat - perioada 96-98... /nope/
    ...
    ce sa-i faci daca te uiti la F1 din 96 , e clar si de ce crezi ca Schumi mai are de demonstrat ceva.............


    uiti perioada Benneton ???
    exista arhive , prieteni bine informati , da un tur de orizont si vezi ca mai ai multe de aflat.
    DE CE OARE AR PLATI O ECHIPA ZECI DE MILIOANE DE PARAI UN PILOT ???????
    in plus , i-au propus un angajament pe viata.
    Schumi? the only one!

  14. #13
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by oaspetele
    ce sa-i faci daca te uiti la F1 din 96 , e clar si de ce crezi ca Schumi mai are de demonstrat ceva
    Hai, lasa ironiile ieftine... ca daca ma uitam la F1 doar din 96 incoace, poate aveam ca nick-name "Scumacher-the only one!"...
    Am vazut eu piloti mai buni decat Schumi...

  15. #14
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ayrton
    Quote Originally Posted by oaspetele
    ce sa-i faci daca te uiti la F1 din 96 , e clar si de ce crezi ca Schumi mai are de demonstrat ceva
    Hai, lasa ironiile ieftine... ca daca ma uitam la F1 doar din 96 incoace, poate aveam ca nick-name "Scumacher-the only one!"...
    Am vazut eu piloti mai buni decat Schumi...
    spre deosebire de tine , care nici macar ironii ieftine nu esti in stare sa etalezi....

    spune-mi cativa piloti mai buni decat Schumi !!!??!!

    (lasa-l pe ayrton unde e , vreau altii)



    adevarul e ca niciodata nu mi-ai raspuns problemei reale pe care am ridicat-o , lasand gluma la o parte ...............
    sa fiu mai explicit : ai urmarit sezoanele cu Schumi la Benneton ????
    daca da , ce masina (motor + sasiu) conducea Schumi ??
    Schumi? the only one!

  16. #15
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    Bine, hai sa lasam gluma la o parte, si sa discutam serios.

    Schumacher 1994 - Benetton Ford - a castigat titlul mondial beneficiind de deruta instalata la cel mai puternic rival, Williams, deruta instalata dupa nenorocirea de la Imola (al treilea GP al sezonului);
    Schumacher 1995 - Benetton Renault - a castigat titlul mondial datorita celui mai bun motor la ora aceea, motorul Renault.

    (Insa inca o data subliniez: Schumi era atunci, ca si acum, fara un pilot rival de calibrul sau: Damon Hill era o muratura de pilot, a castigat ulterior un titlu pentru ca era Ferrari un camion, ca altfel nu era si el campion mondial...)

  17. #16
    incepator
    Join Date
    May 2003
    Posts
    7
    Reputatie
    0
    nu prea ai argumente ayrton!
    benetonul era si el un camion, iar motorul singur fara sasiu nu tine.
    faptul ca ne plictisim la f1 si schimbam regulile e dovada clara ca toti sunt muraturi in afara de unul. nu imi e simpatic nici mie, dar in fata adevarului trebuie sa te pleci. e atat de evident.

  18. #17
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Quote Originally Posted by ayrton
    Bine, hai sa lasam gluma la o parte, si sa discutam serios.

    Schumacher 1994 - Benetton Ford - a castigat titlul mondial beneficiind de deruta instalata la cel mai puternic rival, Williams, deruta instalata dupa nenorocirea de la Imola (al treilea GP al sezonului);
    Schumacher 1995 - Benetton Renault - a castigat titlul mondial datorita celui mai bun motor la ora aceea, motorul Renault.

    (Insa inca o data subliniez: Schumi era atunci, ca si acum, fara un pilot rival de calibrul sau: Damon Hill era o muratura de pilot, a castigat ulterior un titlu pentru ca era Ferrari un camion, ca altfel nu era si el campion mondial...)
    vad ca atunci cand lasi gluma la o parte , te apropii de adevar.......
    o sa incerc putina istorie.
    Schumi? the only one!

  19. #18
    Senior Member Ayrton's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Bucuresti
    Posts
    5,904
    Reputatie
    0
    Ma, v-am zis ca recunosc ca Schumacher e bun, cel mai bun din generatia sa, dar e un fel de "fruntas la sat", ca restul sunt piloti mediocri, chiar submediocri...

    PS: Ce istorie?

  20. #19
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    despre Senna

    Statistics (1992)
    Grand Prix: 16

    Championship position: 4

    Total points: 50

    Avg. points/start: 3.12

    Starts: 16 (List all) 100.00%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Pole positions: 1 (List all) 6.25%
    First: Grand Prix of Canada, 14/06/1992
    Last: Grand Prix of Canada, 14/06/1992

    Wins: 3 (List all) 18.75%
    First: Grand Prix of Monte Carlo, 31/05/1992
    Last: Grand Prix of Italy, 13/09/1992

    Fastest laps: 1 (List all) 6.25%
    First: Grand Prix of Portugal, 27/09/1992
    Last: Grand Prix of Portugal, 27/09/1992

    Finishes on podium: 7 (List all) 43.75%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Portugal, 27/09/1992

    Finishes in points: 8 (List all) 50.00%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Portugal, 27/09/1992

    Finishes: 9 (List all) 56.25%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Portugal, 27/09/1992

    Retirements: 7 (List all) 43.75%
    First: Grand Prix of Mexico, 22/03/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Leading: 6 times, in 5 Grand Prix, with a distance of 414.95 Km, over 95 laps.

    Usage: used 2 chassis, and 1 engines.


    si acum Schumi :



    Statistics (1992)
    Grand Prix: 16

    Championship position: 3

    Total points: 53

    Avg. points/start: 3.31

    Starts: 16 (List all) 100.00%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Wins: 1 (List all) 6.25%
    First: Grand Prix of Belgium, 30/08/1992
    Last: Grand Prix of Belgium, 30/08/1992

    Fastest laps: 2 (List all) 12.50%
    First: Grand Prix of Belgium, 30/08/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Finishes on podium: 8 (List all) 50.00%
    First: Grand Prix of Mexico, 22/03/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Finishes in points: 11 (List all) 68.75%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Finishes: 12 (List all) 75.00%
    First: Grand Prix of South-Africa, 01/03/1992
    Last: Grand Prix of Australia, 08/11/1992

    Retirements: 4 (List all) 25.00%
    First: Grand Prix of San Marino, 17/05/1992
    Last: Grand Prix of Japan, 25/10/1992

    Leading: 1 times, in 1 Grand Prix, with a distance of 76.70 Km, over 11 laps.

    Usage: used 2 chassis, and 2 engines.




    asadar , in anul 1992 , (al doilea an de pilotaj in F1 a lui Schumi) , acesta l-a intrecut pe monstrul sacru Senna !!!
    sa nu uitam , pe o besina de Benneton cu motor Ford !! adica pe o masina slaba !!

    Schumi? the only one!

  21. #20
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    pentru Senna:
    Facts (1993)
    1993 Marlboro McLaren
    16 Grand Prix, 16 Starts, Championship: 2, Points: 73

    pentru Schumi :



    1993 Camel Benetton Ford
    16 Grand Prix, 16 Starts, Championship: 4, Points: 52

    diferenta de 21 puncte . de data asta , raportul abandonurilor se inverseaza , 7 pentru Schumi si doar 4 pentru Senna.

    deci , Schumi demonstreaza ca si cu o masina slaba , si lipsit de o prea mare experienta , poate sa tina piept marilor piloti .
    oare asta nu-l face la randu-i mare pilot ???

    :?
    Schumi? the only one!

  22. #21
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    inca ceva : iata cum arata grila de start pentru GP de Brasil : 1992

    23o Grande Prêmio do Brasil: Qualification

    Pos. Driver Constructor Time Gap Gap Laps
    1 Ayrton Senna (2) Williams-Renault 1:15.962
    2 Michael Schumacher (5) Benetton-Ford 1:16.290 0.328 0.328
    3 Jean Alesi (27) Ferrari 1:17.385 1.095 1.423
    4 Damon Hill (0) Williams-Renault 1:17.554 0.169 1.592
    5 Heinz-Harald Frentzen (30) Sauber-Mercedes 1:17.806 0.252 1.844
    6 Gianni Morbidelli (10) Footwork-Ford 1:17.866 0.060 1.904
    7 Karl Wendlinger (29) Sauber-Mercedes 1:17.927 0.061 1.965
    8 Mika Hakkinen (7) McLaren-Peugeot 1:18.122 0.195 2.160
    9 Jos Verstappen (6) Benetton-Ford 1:18.183 0.061 2.221
    10 Ukyo Katayama (3) Tyrrell-Yamaha 1:18.194 0.011 2.232
    11 Christian Fittipaldi (9) Footwork-Ford 1:18.204 0.010 2.242
    12 Mark Blundell (4) Tyrrell-Yamaha 1:18.246 0.042 2.284
    13 Erik Comas (20) Larrousse-Ford 1:18.321 0.075 2.359
    14 Rubens Barrichello (14) Jordan-Hart 1:18.414 0.093 2.452
    15 Pierluigi Martini (23) Minardi-Ford 1:18.659 0.245 2.697
    16 Eddie Irvine (15) Jordan-Hart 1:18.751 0.092 2.789
    17 Gerhard Berger (28) Ferrari 1:18.855 0.104 2.893
    18 Martin Brundle (8) McLaren-Peugeot 1:18.864 0.009 2.902
    19 Olivier Panis (26) Ligier-Renault 1:19.304 0.440 3.342
    20 Eric Bernard (25) Ligier-Renault 1:19.398 0.094 3.436
    21 Johnny Herbert (12) Lotus-Mugen-Honda 1:19.483 0.085 3.521
    22 Michele Alboreto (24) Minardi-Ford 1:19.517 0.034 3.555
    23 Olivier Beretta (19) Larrousse-Ford 1:19.524 0.007 3.562
    24 Pedro Lamy (11) Lotus-Mugen-Honda 1:19.975 0.451 4.013
    25 Bertrand Gachot (34) Pacific-Ilmor 1:20.729 0.754 4.767
    26 David Brabham (31) Simtek-Ford 1:21.186 0.457 5.224
    27 Roland Ratzenberger (32) Simtek-Ford 1:22.707 1.521 6.745 DNQ
    28 Paul Belmondo (33) Pacific-Ilmor - DNQ


    1.Senna a fost totdeauna tare la pole-position . De altfel , e singurul domeniu unde isi pastreaza suprematia.
    2.diferenta Schumi- Senna e de 0.3 sec. destul de mica (retine , schumi are o masina MAI SLABA)
    3.urmatorul clasat , Alesi , e la 1.4 sec de brazilian si 1.1 sec de Schumi.
    enorm !
    4.distanta mare intre Senna si Hill (coechipieri !!) 1.6 sec.
    5.Schumi l-a devansat clar pe Hill
    -sa mai aud pe cineva care zice ca Hill e un mare pilot !
    6.diferenta dintre Schumi si Verstappen (coechipieri) e de aproape 2 sec. IMENS !!
    .............
    7.participau 28 de piloti , printre care si Belmondo.

    Schumi? the only one!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •