Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 21 of 29

Thread: "Cimitirul Auto"

  1. #1
    sport legend rasheedkpenny's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti(L-V)/Brasov(SD)
    Age
    37
    Posts
    3,321
    Reputatie
    0

    "Cimitirul Auto"

    Dupa articolele despre Volvo si Daewoo sunt f. curios ce mai urmeaza...
    Ideea acestei sectiuni a forumului este de a critica, "fara perdea"?

    Astept cu nerabdare niste critici asupra modelelor Renault in Romania... in special la Megane 2...

  2.  
  3. #2
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1
    O sa vina... Cum ti se pare Cimitirul Auto? Ideea Cimitirului Auto este sa se afle ceea ce nu se scrie din anumite interese. Este o sectiune cu materiale despre automobile cu o alta abordare, scrisa din punctul de vedere al cumparatorului, cu accente in cazuri particulare.

    Cei care nu stiu ce este Cimitirul Auto, pot vedea aici: http://www.onlinesport.ro/Html/motor/auto/index.shtm
    Stiu pretul a toate si valoarea a nimic.

  4. #3
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Nu vreau sa critic sau sa fiu acid... dar cine a scris articolul acela cu Cielo? Eu cred ca nu prea are habar de domeniul in care a dorit sa-si de-a cu parerea! Baliverne! Pot vorbi din directa experienta! De unde consum de 16l??? Inchiderea centralizata nu face figuri sau alte crap-uri! Pai de Dacia atunci ce ar trebui sa spunem... Tot cu referire la Cielo, normal ca mai ia 12 in mediu urban, cum ar fi Aradul, Timisoara in timp ce merge aerul conditionat. Consumurile acelea super-mici date prin revista, le scot ei prin orase cu 2-3 masini la 100 de locuitori si 2 semafoare. Apoi, unde mai pui calitatea benzinei, care CONTEAZA... Unde mai pui ca majoritatea le tin in ploaie, vant, praf, drumuri infecte...
    Nu e o masina perfecta, dar nu sunt deacord cu exagerarile. Normal la cele cateva mii de euro nu iti iei Mercedes, iti cumperi Daewoo, dar e o masina indeajuns de fiabila pana in 100.000 de km.
    Sunt curios ce se va scrie de Renault, pentru ca "aici" is si mai avizat!

  5. #4
    sport legend Drakoness's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Posts
    390
    Reputatie
    0

    Exclamation

    Ciprian Enache, cel care a scris articolul are in mare masura dreptate (problemele cu inchiderea centralizata, intretinerea masinii - o oglinda retrovizoare exterioara ajunge pe la 5 mil -, vara e naspa sa mergi la drum lung cu ea - tapiteria dintr-un material care te "fierbe" aerul conditionat nu face fata asa ca de multe ori e preferabil sa mergi cu geamurile deschise, zgomotele pe care le scoate sint teribile - dupa 2 ani scirtiie din toate incheieturile. Dc nu stiati Daewoo Romania e pe picioarele ei pt ca GM nu a cumparat si aceasta uzina. Eu zic ca-n 5 ani nu o sa se mai produca daewoo. In trimestrul I 2004 80% din vinzarile daewoo au fot de matiz dc - nu ma inseala memoria exista vreo 6 variante- ).

    Personal am o parere destul de proasta de Renault. Dupa 1 1/2 motorul Laguna 2 huruie ca un tractor romanesc. Piesele de schimb sint extraordinar de scumpe. Probabil ca mai sint si alte probleme cu renault-ul.

  6. #5
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Ce probleme cu inchiderea centralizata mai? Am condus 5 Cielo, toate peste 60.000 km si la toate functioneaza inchiderea centralizata! Am impresia ca uitati ca la aprox. 8000de euro nu puteti cumpara un Opel, Audi sau Mercedes! Cand critici un model faci o comparatie cu un alt automobil din aceeasi clasa, cam pe la acelasi pret, deci un concurent direct! Apoi, normal are aer conditionat, un sistem mai "primitiv", nu e Climatronic, sa-mi fie scuzat! Tapiteria... ma rog. Apoi, eu zic asa, daca e scumpa oglinda de Cielo, cereti una de Opel, Audi sau mai stiu eu... de Renault, sa vedeti unde bate pretul

    Noi dam cu caramizi in Cielo, Clio Simbol sau SuperNova! Da' sunt motive, uneori justificate, dar... cand intr-o zi iei 4 cratere in plin, 3 gropi si 2 borduri, normal ca o sa "cante" dupa 2 ani si 100.000 de km! Nu stiu acum ultimele modele Cielo, dar ce am condus eu, alea se alimenteaza cu benzina normala, cu plumb, ca Daciile! Ce sa mai... bagi de la Petrom si iti lungesti viata motorului cu 5 ani

    In concluzie, cu referire la Cielo: La 8000 de euro si la "timpul lor", cand au aparut la noi (acum fiind un model iesit practic din productie, ca la noi se mai produce e altceva), au fost un pas inainte, o alternativa rezonabila!

    Drakoness, ce probleme sunt cu Renault-ul Laguna2? Huruitul ala la motor poate sa fie si din alte cauze, de exemplu... neglijenta sau necunoasterea soferului. Oricum, nu stiu exact, dar Renault au si garantie 2 ani la masini sau 100.000km. Sau asa e la Ford.... hmm.
    Pe Daewoo nu-i apar, dar la Renault ma lupt cu voi

  7. #6
    BlackOnyx
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    7
    Reputatie
    0
    Daphix in primul rand sunt destul de avizat sa`mi dau cu parerea deoarece am condus o perioada un Cielo. In al doilea rand am cateva persoane in anturaju` meu care si`au cumparat asa ceva.
    Tot ce am scris se bazeaza pe experienta proprie si plangeri ale unui numar destul de mare de oameni care s`au "pacalit".
    In ceea ce priveste inchiderea centralizata crede`ma ca esti unul dintre fericitii care nu au avut probleme de soiul acesta.
    Consumul se incadreaza perfect in oras in limitele pe care le`am mentionat in articol. Exemplarele care consuma sub 12 in oras sunt pasari rare.
    Imi pare rau ca nu am scris si la cat se ridica costul pieselor...da` timpu` nu`i trecut.
    Daca faci un sondaj de opinie in randu` posesorilor de Cielo (exceptandu`i pe cei care folosesc masinile firmelor) o sa vezi ca nu am exagerat deloc in articol.
    Si nu in ultimul rand Cimitirul Auto este o rubrica in care sunt scoase in evidenta minusurile masinilor.
    Nu tin neaparat sa`i ponegresc pe cei de la Daewoo dar......

    Cu respect....
    [COLOR=Sienna][SIZE=3][SIZE=2][FONT=Times New Roman]...In cetatea dreptatii tale poti fi ucis...dar niciodata invins...[/FONT][/SIZE][/SIZE][/COLOR]

  8. #7
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0

    Post Daewoo Cielo

    Eu NU sunt posesorul fericit sau nefericit de Cielo. Conduc alta marca, tin sa specific asta.
    Imi pare rau, dar daca vrei sa scoti in evidenta "minusurile" fa o comparatie cu modelele ce concureaza direct cu Cielo, ca pret si clasa! Doar asa putem trage concluzii! Eu raman la parerea ca Cielo nu a fost un "esec" sau o insulta, ca sa zic asa, la adresa romanilor. Parerea mea! Da.. materiale ieftine, etc... DAR e masina de 8.000 de euro! Acum nu vreau sa caut prin revistele mele auto, toate testele cu Cielo... din ce stiu si din proprie experienta am scris ceea ce am scris. Daca ar fi acum sa optez pentru o masina, la 8000euro nu cred ca as merge pe Cielo, nu...
    Dar, zic eu, sa nu indoctrinam ideea ca Cielo e un jaf! Raportul pret/calitate a fost la aceasta masina printre cele mai bune, la timpul ei, adica cand s-a lansat la noi!
    In concluzie, am fost mai dur in afirmatii deoarece nu consider articolul tau obiectiv si am incercat sa aduc si argumente! Am sa ma interesez totusi (pentru curiozitatea mea) la prietenii mei cu Cielo sa vad ce mai zic si ei, mai ales ca masinile au peste 80-90.000 de mii de km acum. Km de Romania as adauga, km de cratere si praf si inghet si etc... Fie el si Ferrari, dupa 2-3 ani de "regim <in fata blocului>", de fortat iarna usile ca nu se deschid din cauza inghetului, fie si Ferrari ca tot nu tine asa cum ne dorim! Sa fim seriosi... Cei ce au masini stiu la ce ma refer!

  9. #8
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Ps:= la consum, nu vreau sa te contrazic, de fapt, nu tin sa te contrazic, dar peste 12 in oras... Am spus ca nu am Cielo, dar am umblat mult cu acest tip de masina si STIU ca nu lua peste 12 in oras cu tot cu aer conditionat si regim de trafic infernal...

  10. #9
    BlackOnyx
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    7
    Reputatie
    0
    Well...intotdeauna vor exista nemultumiti indiferent de ce si cum...
    Nu vreau sa jignesc pe nimeni asa ca acesta va fi ultimu` meu "post" la aceasta categorie....
    Referitor la comparatiile de care s`a amintit mai sus......Cimitirul Auto nu si`a propus sa faca comparatii pe clase. Vrem numai sa subliniem minusurile cu care posesorii unor anumite marci auto se confrunta sau se pot confrunta dupa cumpararea automobilului respectiv.
    Atunci cand citesti despre o masina in revistele de specialitate aceste minusuri sunt de multe ori "ignorate", "uitate", "inexistente". Motivul....sponsorizarea...reclama....etc...etc...
    Ceea ce am sa scriu in articolele viitoare (atata timp cat aceasta rubrica isi va gasi cititori) se va baza ca si acum pe experienta proprie si pe constatari/pareri/experiente ale unor oameni care nu au nici un interes sa ponegreasca in vre`un fel marca de masina pe care o conduc.
    NU AM SA CRITIC NICIODATA O MASINA CU CARE N`AM VENIT IN CONTACT.
    De asemenea am sa ma feresc sa public un "minus" al unei marci de masina daca acesta este in minoritate intr`un anumit grup de posesori.
    VOI FACE TOT POSIBILUL sa "testez" personal cat mai multe marci/modele de masini, astfel incat materialele viitoare sa fie cat mai pertinente.
    Pentru cei care isi regasesc propria marca in rubrica Cimitirul Auto si se simt jigniti...imi pare rau...."Masina mea e cea mai tare!"...sloganu` asta este numai de fatzada...sunt putini cei care au curajul sa recunoasca ca sunt capitole la care nu sunt multumiti.
    La capitolul "parti bune" am sa ma feresc sa fac comentarii....Scopul Cimitirului Auto nu este acesta...sunt destui lingai care sa o faca....NOI ne`am saturat de placa : "La banii astia masina este excelenta! Ce vreti mai mult?"...

    Cu respect.........
    [COLOR=Sienna][SIZE=3][SIZE=2][FONT=Times New Roman]...In cetatea dreptatii tale poti fi ucis...dar niciodata invins...[/FONT][/SIZE][/SIZE][/COLOR]

  11. #10
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0

    Post CiprianE

    Degeaba te superi pe mine... eu ti-am spus ca nu am intalnit problemele descrise de tine la nici un Cielo, si am condus vreo 6, care nu erau noi... pot evidentia alte probleme, dar nu inchidere centralizata sau consum peste 12l in oras!
    Am spus ca nu posed Cielo sau... ca Cielo e "cea mai tare" masina, iarasi nu am spus!
    Forumul e forum, se discuta, se aduc argumente, se schimba idei... ori am dreptul sa-mi dau cu parerea. Daca gresesc, pot fi corectat!
    Eu tot ce am citit in domeniu auto, si nu citesc reviste de 2 lei si nici de 2 zile, acolo se si critica, se fac teste de 100.000km, etc. Am incercat sa-ti spun ca la 8000euro nu vei avea tapiterie din piele Connoly, sau... climatronic sau eu stiu ce sistem de injectie...
    Minusurile se subliniaza tinandu-se cont de pretul si clasa masinii! Uneori, pentru a fi obiectivi, se face o comparatie cu un model concurent! Inca odata spun asta!
    Ca asa vin si eu si fac praf Dacia Solenza care e masina de 5000euro! Ca are o plansa de bord din materiale plastice naspa, ca bancheta are un sistem de rabatare ilogic, ca tapiteria e nushtiu cum, ca aerul conditionat ia 1l in plus la consum, ca fiabilitatea puntii fata (amortizoare, bucse, etc) lasa mult de dorit... si pot continua! Citeam intr-un nr. din AMS ca aparusera probleme cu cheia masinii, acel cip de recunoastere, etc... Atunci ce facem? Clar! De 5000euro ne luam VW Golf5!
    Eu nu sunt aparatorul masinilor ieftine, dar am pretentia ca un articol sa nu distruga un model fara a fi obiectiv! Au multe minusuri, dar si chestia asta, ca scoti doar minusurile in evidenta mi se pare un pic cu cantec. Unde mai pui conditiile de exploatare?! De unde stiu eu ca modelul acela de Cielo care ia 15 in oras a fost intretinut corect?! Cu reviziile facute, etc... E foarte subiectiva chestia! (Am sa scriu si eu un articol despre Ferrari F50 si sa critic acolo ca masina e prea rigida, ca puntea spate, prin COMPARATIE cu McLaren F1 e naspa, etc.)
    Sper sa intelegi nuantele care am vrut sa la scot in evidenta! Daca nu as fi cunoscut modelul cat de cat, poate nu as fi insistat cu mesajele astea.

  12. #11
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    Daphix_, de ce nu-l rogi pe Vadim sa-ti accepte o rubrica gen "Invierea automobilelor", ca tot sintem de Pasti......
    :p
    lasand gluma la o parte, eu cred ca titlul rubricii spune totul, si ne da o masura (subiectiva, totusi) asupra anumitor aspecte ce tin de o marca sau alta. pentru cei neavizati, poate fi un sprijin in plus in momentul achizitionarii unui autovehicul.

    nu cred ca acest articol vrea sa faca comparatii, ci doar sa scoata in evidenta partile mai putin bune, care de obicei sint 'omise' in anumite reviste. mai ales in Romania.

    in plus, chiar daca Cielo costa doar 8000 euro, de ce dotarile pe care le are sa nu functioneze corect ?? unde e atunci economia de euro pe care o ai in vedere atunci cand te adresezi unei astfel de masini ?? de ce se lauda in mesajele promotionale ca ofera anumite dotari in pretul masinii, dace ele de fapt nu functioneaza eficient si normal ?
    poi mai bine te fortezi nitel, si achizitionezi o clasa superioara, unde nu vei avea de remediat anumite defectiuni ce apar la Cielo, ca sa nu mai vorbim de confort.

    astept cu interes continuarea rubricii, daphix_, fi pe pace ca daca voi avea ceva de zis, voi zice.
    Schumi? the only one!

  13. #12
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Pai eu is pe pace si zii tot ce ai de spus... mie imi face placere sa discut pe asemenea teme. Poate nu am dreptate, nu zic, dar trebuie sa ma convinga cineva de asta.
    Revenind la mesajul tau:
    chiar daca Cielo costa doar 8000 euro, de ce dotarile pe care le are sa nu functioneze corect ??
    Pai cum sa nu functioneze corect?? Eu nu am spus asta. Am spus ca dupa un nr. de km, uzura poate duce la schimbarea unor piese. Dar asta e valabil la orice masina. Din contra, eu am spus ca NU am intalnit la Cielo problemele descrise in articol... Mi-am dat cu parerea deoarece am avut acces (sa zicem) la vreo 6 Cielo, deci vorbesc in cunostinta de cauza.

    Dar vezi tu, ideea e alta aici, insa nimeni nu a inteles-o!
    Un asemenea articol nu poate fi obiectiv! Ca sa acuzi un model, sa demonstrezi ca e un fiasco, nu poti afirma asa "inchiderea centralizata nu merge, ia 15 in oras..." E SUBIECTIV! Trebuie un test de anduranta, oameni buni! Cum se fac in reviste! Adica 100.000km, cu reviziile facute la timp. Deci intr-o exploatare normala. Ei, daca faci asa un test cu un Cielo si ia 15 in oras, etc, ai o dovada... dle, nu merita banii masina.
    Eu cu CiprianE nu am nimic, poate are dreptate, dar mie Cielo nu mi-a luat nici 11 in oras cu tot cu A/C, in regim de trafic greu. Care ii sunt sursele? De unde concluziile acestea? Ce argumente? Mie imi place sa discut la concret, iar daca urmaresti mesajele mele, am incercat sa exemplific si sa justific.
    De unde stii tu, ca acel Cielo la care nu ii merge inchiderea centralizata n-are 10 ani si 300.000 de km? Condus prin coclaurii patriei? Dzeu stie ca mai toti care avem masini, nu putem ca intotdeauna, orice mica defectiune, sa o remediem rapid, si astfel mai umblam cu masinile si "bolnave". Am un prieten care are o Nubira si umbla cu ea fara ulei de motor.. pe bune! Si nu a facut asa 100 de km! Pai la ala ce uzura va avea motorul... De aceea zic!
    Bun, insa raman la ce am spus:
    cu referire la Cielo: La 8000 de euro si la "timpul lor", cand au aparut la noi (acum fiind un model iesit practic din productie, ca la noi se mai produce e altceva), au fost un pas inainte, o alternativa rezonabila!
    Apoi daca recitesti mesajele mele, vezi ca nu apar Cielo.
    Numai Bine!

    PS=eu citesc doar Auto Motor & Sport pe care o consider lider in domeniu. In plus am teste cu Cielo (din '94-'95) care sunt obiective.

  14. #13
    Moderator oaspetele's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bistrita
    Age
    43
    Posts
    1,545
    Reputatie
    0
    "eu cred ca titlul rubricii spune totul, si ne da o masura (subiectiva, totusi) asupra anumitor aspecte ce tin de o marca sau alta. pentru cei neavizati, poate fi un sprijin in plus in momentul achizitionarii unui autovehicul."
    am re-postat ceea ce ziceam mai sus. articolul exprima, bineinteles, parerea autorului. nu cred ca incearca sa ne-o bage pe gat (parerea, normal) :p

    ceea ce expui tu e parerea ta. subiectina, din nou. iar testele auto pot avea, la randul lor, subiectivismul lor. negociat sau nu.


    se mai poate intampla un lucru :o anumita serie de productie sa fii avut ceva defecte, din anumite motive. iar seria aia sa fii ajuns preponderent intr-un anumit loc, intregul lot in discutie fiind vandut printr-un singur dealer.
    e, intr-adevar, o situatie pur ipotetica.

    dar sa-ti spun ceva : daca cineva va dori sa cumpere un Cielo second hand, nu-i asa ca de acum inainte, daca este cititor de onlinesport, va cerceta AC si inchiderea centralizata ??
    eu cam aici as vedea rostul acestui articol........
    Schumi? the only one!

  15. #14
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1
    Oaspetele a pus punctul direct pe "j". Exact asta este scopul Cimitirului Auto. Pe linga incercarea de a face o rubrica auto diferita, se incearca evidentierea punctelor negative sau problemelor care pot aparea la o masina, dar nu pentru ca lumea sa nu mai cumpere (pentru ca ele se vor vinde in continuare), ci pentru ca posibilul cumparator sa stea in garda, sa fie mai destept, sa stie pe unde sa "purice" masinile. Eu m-am saturat de toate revistele de masini care scriu numai de bine. O revista care are reclama de la producatorii auto nu va fi niciodata obiectiva in ceea ce priveste respectiva marca.
    Stiu pretul a toate si valoarea a nimic.

  16. #15
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0

    Post Vadim

    Quote Originally Posted by oaspetele
    dar sa-ti spun ceva : daca cineva va dori sa cumpere un Cielo second hand, nu-i asa ca de acum inainte, daca este cititor de onlinesport, va cerceta AC si inchiderea centralizata ??
    eu cam aici as vedea rostul acestui articol........
    Eu as reformula un pic, tot asa, pentru un ipotetic cumparator:
    daca cineva va dori sa cumpere un AUTOMOBIL second hand, nu-i asa ca de acum inainte, daca este cititor de onlinesport, va cerceta AC si inchiderea centralizata ??
    Vadim, eu mi-am exprimat f.clar punctele de vedere, opiniile asupra unei astfel de rubrici. Inca odata, am si justificat de ce! Am dat exemple, mai clar nu pot fi in exprimare! Sorry! Am incriminat subiectivismul unui asemenea articol, deoarece el poate fi citit oricine si aduce prejudicii producatorului masinii. Sunt destui care cred tot ce citesc. Am cerut niste dovezi, am incercat sa spun ca nu asa se "ataca" un model! Poate Cielo chiar au acele probleme! Dzeu stie ca eu nu mi-as lua unul, am mai spus-o. Credeam ca intereseaza adevarul, obiectivitatea, nu... supozitii pana la urma.
    Nu tin sa am dreptate, iar ceea ce a spus oaspetele poate fi o varianta nu ipotetica, ci plauzibila (acea cu lotul de masini).
    OK, ma opresc aici, e ultimul mesaj. Din parte mea sa apara orice articole cu referire la orice masini, eu consider ca mi-am facut datoria in a scoate in evidenta ca nu e "fair-play".
    Toate cele bune...

  17. #16
    BlackOnyx
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    7
    Reputatie
    0
    Am vrut sa nu mai postez aici...si totusi incepe sa`mi placa...devine un fel de Tuca-Show
    Daphix te mai asigur inca o data ca nu am nici un interes sa murdaresc cu noroi o anume marca. Explicatiile despre rubrica...sunt numeroase...sunt mai sus...sunt cat se poate de explicite...etc etc...
    Daca vom continua sa ne contram vom ajunge sa ne contrazicem singuri...sau cel putin unii dintre noi...daca vei fi atent la ce ai postat o sa vezi la ce ma refer
    Spui ca nu e fair-play...mai spui si ca citesti AMS`ul...ok........
    "Cum ne putem permite sa fim atat de subiectivi/rautaciosi/doritori de a face senzatie/etc/samd/sa...?"......cam asta te intrebi tu acu`...probabil...
    Daca pe noi ne cataloghezi a fi asa cum am scris mai sus....atunci cum cataloghezi Auto Motor si Sport?...ce au urmarit ei atunci cand au publicat niste poze trucate in care aparea DACIA X90 ?...niste poze prelucrate pe calculator.......dorinta de a face senzatie a pacalit un procent destul de ridicat de romani care si`au aruncat banii pe fereastra din dorinta de a vedea "minunea"...si`au vazut intradevar o minune...
    Sa lasam deci la o parte anumite admiratii/adulatii pentru unii si altii/unele si altele....
    Cu precizarea ca nu am nimic personal cu nimeni ma opresc aici...deocamdata....
    [COLOR=Sienna][SIZE=3][SIZE=2][FONT=Times New Roman]...In cetatea dreptatii tale poti fi ucis...dar niciodata invins...[/FONT][/SIZE][/SIZE][/COLOR]

  18. #17
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Da e ok! E un schimb de pareri, eu nu ma supar. Am spus ca, daca cred intr-o idee, o apar, pana mi se demonstreaza ca gresesc. Nu am spus ca esti/sunteti rautaciosi.

    1) Citesc AMS , dar nu cred tot ce citesc, dupa cum spuneam. Dupa umila mea parere AMS este "liderul" de piata si cea mai obiectiva. Nu imi voi lua niciodata un produs exclusiv datorita faptului ca in presa e laudat. Nici invers. Nu vad cum m-am contrazis, AMS nu are legatura cu argumentel mele, nu la modul direct. In toate revistele se publica poze spion, poze "imaginate" pe anumite argumente... am reviste de afara... in fine. Totusi, eu nu pot exclude total sau nu pot considera eronata, viciata, orice informatie din presa auto.
    2) Am spus ca nu e fair-play un astfel de articol, gen "Cielo" pentru ca nu e obiectiv. Poti sa influentezi un om asa, si poate il privezi de un Cielo meserias . Daca vrei sa scoti in evidenta faptul ca Cielo are probleme de fabricatie, eu zic, ca nu asa o faci. Inca odata, eu iti distrug pe SuperNova intr-un articol, fara sa fiu ziarist si pot fi convingator. Insa, ma bazez pe supozitii preponderent si las intentionat "afara" imaginea de ansamblu.
    3) Nu am zis ca e gresita ideea de "cimitirul auto", ci modul la care se concretizeaza. ORICE masina, asa poate fi luata la suturi!
    Nu caut sa te descurajez in ceea ce scrii, nu trebuie sa iei de bun tot ce zic eu, normal... dar eu zic ca nu asa critici un model. Ti-am argumentat de ce in mesajele precedente!

    Apararea isi incheie pledoaria. Va rugam, Acuzarea..

  19. #18
    BlackOnyx
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Ploiesti
    Age
    37
    Posts
    7
    Reputatie
    0
    "Acuzarea" se opreste si ea deocamdata aici
    In legatura cu SuperNova...daca tot vrei s`o "distrugi" poate o sa colaboram la un articol...nu era chiar urmatoarea pe lista mea da` isi are si ea locu` p`acolo...
    P.S. : da...marea majoritate a masinilor pot fi luate la shuturi...si...o s`o facem
    [COLOR=Sienna][SIZE=3][SIZE=2][FONT=Times New Roman]...In cetatea dreptatii tale poti fi ucis...dar niciodata invins...[/FONT][/SIZE][/SIZE][/COLOR]

  20. #19
    Retired
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    2,206
    Reputatie
    0
    Hmmm, Dacia... nu stiu de Solenza, ca nu am prieteni sau tangente cu modelul. As fi curios de niste opinii. SuperNova vs Cielo asta ar fi interesant. Exista diferente de pret, dar se poate pune problema "daca merita". Bine, Cielo e mai mare un pic, cap. portbagaj...
    Eu nu vreau sa distrug SuperNova, dar daca vrei sa-ti verifici anumite informatii, pot sa te ajut. La Renault iar...
    Toate cele bune!

  21. #20
    sport legend rasheedkpenny's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti(L-V)/Brasov(SD)
    Age
    37
    Posts
    3,321
    Reputatie
    0
    Si eu am Super-Nova... daca vreti s-o desfiintati, n-aveti decāt! Va ajut si eu!

    Oricum a fost un mare pas inainte.... no matter what!

  22. #21
    incepator
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    1
    Reputatie
    0

    revoltat pe Renault Laguna II

    sunt un "preafericit" conducator de Laguna II, asta o spun pentru ca asa m-am considerat atunci cand am primit-o ca masina de serviciu. Laguna II 1.9dci, cu muuulte optiuni, de-ti ia ochii. Fac acest efort pentru a preveni pe nefericitii care ar avea intentia sa-si cheltuie banii pe astfel de .....
    Pe scurt , avem flota Renault aprox 40 masini din care 6 Laguna, pobleme:
    -a mea -amortizoare varza la 20oookm, bascule si pivoti, motor intrerupe, caseta de directie.Serviceul spune ca n-are nimic!!!!!! Habar n-au!!
    -colega careia i-a sarit o conducta de alimentare in mers -pe motor era balta de combustibil-"noroc" ca-i diesel
    -coleg i-au "sarit "airbagurile in mers la 140 la ora !!!!!! mare bafta
    -toate caroseriile trosnesc din toate incheieturile
    -esapamentele vibreaza ca tractorul la 13-1500 ture-cica-i normal zice servisul.
    directia e foarte proasta
    Pe scurt e o masina facuta de baietzii de la marketing fara participare inginereasca, e foarte frumoasa, aparent confortabila dar o consider o mare pacaleala!
    E probabil peste a zecea masina de serviciu pe care o am, cred ca ma invart in jurul a 800 de mii de km, am cu ce o compara , nu sunt foarte subiectiv cand va sfatuiesc : NU VA LASATI PACALITI DE RECLAMELE MINCINOASE11

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •