Results 1 to 14 of 14

Thread: Da Matta

  1. #1
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1

    Da Matta

    Toyota a terminat anul 2002 cu numai doua puncte. O sa fie in stare da Matta sa reuseasca mai mult decat Salo si McNish?

  2.  
  3. #2
    incepator
    Join Date
    Nov 2002
    Posts
    11
    Reputatie
    0
    Nu stiu prea multe despre DaMatta asta, dar mi se pare bine sa vina lumea noua in FormulaUnu, mai ales cum este acesta, un campion din cart, din cate am vazut.

  4. #3
    incepator
    Join Date
    Nov 2002
    Age
    39
    Posts
    47
    Reputatie
    0

    Sange nou...

    E bine venita o infuzie de sange nou in Formula 1, dar eu sincer sa fiu sunt cam sceptic in ceea ce-l priveste pe Da Matta. Nu am vazut campioni de Indi care sa faca mare scofala in F1. Daca-i ajuta masinile le alearga ca prostii (fara sa se gindeasca shi la motor shi strategii), iar daca nu pleaca cu coada intre picioare la urgente. Exepmple sunt multe ... JV shi JPM sunt ultimii veniti! :twisted:

  5. #4
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1
    JV are un titlu deja in F1 in 1997, JPM are... timp. Suie-l pe JPM la un Ferrari, nu cred ca se pune problema sa faca o branza mai mica decat Barrichello.

    Daca te uiti ca Minardi testeaza piloti din Nissan Champ., atunci campionii din CART sunt "tatici".

  6. #5
    incepator
    Join Date
    Nov 2002
    Age
    39
    Posts
    47
    Reputatie
    0

    Nu uit, da' stiu...

    Stiu ca JV are un titlu cistigat cu Williams in '97 cind motoarele Renault erau imbatabile. Mai stiu ca dupa aceea nu a miscat nimic. Mai stiu ca MS a ridicat Ferrari din cel mai de jos punct al existentei sale (era o masina mai mult decit mediocra cind a venit Michael si echipa lui de tehniceni). Apropos de JPM ce pot zice... BMW are cel mai tare motorde pe "piata", singurul care poate depasi 19.000 de ture/min. Shi mai stiu ca performantele lui JPM sunt in domeniul Top speed unde-l ajuta motorul. Dupa parerea mea asta nu-l face pilot adevarat. No offens!

  7. #6
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1
    Toata lumea e de acord ca MS este un om care ridica o echipa. Insa, daca ne uitam in buzunarul lui Ferrari si in cel al lui BAR, se vad diferente. Prima are carte de credit (debit) Platinium, a doua are Gold... Si asta de mult timp, nu de cand Ferrari e pe primele locuri.

    De exemplu, BAR se gandea sa il vanda pe Villeneuve pentru a face rost de bani si a-i investi in sasiu, motor sau semnalizare spate Nu l-au putut da pe JV inapoi in CART, ghinion, le mananca daca nu ma insel in jur de $7 milioane pe an. David Richards are probleme cu conducerea BAR, a cheltuit mult si nu a facut nimic, se zvonea ca il zboara.

    In afara de pilot mai este si seful de echipa, care trebuie sa fie bun. De asta, la Ferrari se zice ca nu numai MS, dar si echipa este foarte buna, ceea ce spune si MS dupa fiecare cursa. Jean Todt are fata de om care isi stie treaba foarte bine.

    Revenind la JV, daca a castigat in 1997 cand avea cel mai bun motor, cred ca si acum, daca s-ar sui intr-un Ferrari ar da batai de cap oricui. O dovedeste Barrichello, un tip de departe mediocru la toate capitolele.

    JMP intr-adevar ii cam da talpa la maxim, dar daca e la BMW cred ca stiu nemtii de ce il tin, a terminat totusi al treilea in 2002. Oricum, la un motor nu este cel mai important sa se invarta cu mii de turatii, ci sa nu se termine in fum inainte de linia de sosire, ceea ce Ralf si JPM au cam patit anul asta.

  8. #7
    incepator
    Join Date
    Nov 2002
    Age
    39
    Posts
    47
    Reputatie
    0
    Montoya are toate sansele ca sezonul viitor sa realizeze ceva la BMW. Se poate spune ca de acu' ar fi trebuit sa-si termine ucenicia si sa-si arate adarata valoare! Dar nu stiu de ce cred ca iar va face motorul praf inainte de linia de finish, shi cestia asta nu tine numai de motor.... Un pilot ca Montoya ar da gata orice motor! Cel putin asta e parerea mea. Iar despre JV as putea spune ca este un pilot exceptional da la invirtit masina pe loc .La capitolul asta m-a impresionat de citeva ori!
    Stay Cool

  9. #8
    sportaholic Vadim's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Bucuresti
    Age
    41
    Posts
    21,028
    Reputatie
    1
    Se pare ca nu esti singurul.

  10. #9
    incepator
    Join Date
    Nov 2002
    Age
    39
    Posts
    47
    Reputatie
    0
    Ati vazut in Indy cum decurg cursele? O caramboleala generala pe care americanii o numesc cursa... Poate ca unora li se pare spectaculoasa chestia asta, dar eu unu nu cred ca arta pilotajului se reduce la blocarea adversarului cu orice pret! Tin minte shi acuma cind Hakka l-a depasit pe Schumi profitind de Zonta la Hungaroring... Aia da depasire! Desi nu sunt multe depasiri de genul asta in F1 merita sa te uiti ca poate mai prinzi vreo una. Sau alta faza misto, cind alergau toti pilotii pe malul marii la Monte Carlo dupa accidentul din turul de formare...
    Stay Cool

  11. #10
    incepator
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    40
    Reputatie
    0
    Nu prea imi plac speculatiile de felul "suie-l pe JV intr-un Ferrari si o sa vezi atunci". Atunci cand s-a suit prima data Schumi in Ferrari masina era la pamant. JV poate face acelasi lucru la BAR (mai ales care aproape toate parghiile la indemana). Sunt intru totul de acord ca vorbim de bugete diferite, insa cred ca vorbim si de calitati umane diferite.
    JV a venit in F1 preluand o masina performanta. Veni, vidi, vici - apoi a ramas doar cu declaratiile, ca Schumi nu este fair, ca Ferrari este prea rosu ... "rautacisme" cum ar spune Hagi.

  12. #11
    incepator
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    32
    Reputatie
    0
    JV nu poate sa faca la BAR ceo facut Schumi la Ferrari nici in 100 de ani , Ferrari i Ferrari, si nu poti compara bugetele, experienta celor de la Ferrari cu a celor de la BAR (apropo de parghii , nu poate trage nici o parghie la BAR prietenu lui o plecat demult de la conducerea BAR) Si mie mio placut si-mi place JV dar el o avut multe sanse sa plece de la BAR, o avut oferte de la BMW shi McLaren acum 2-3 ani da nu ca el o ales sa stea cu pretinul lui , asta este , ghinion pentru el, da norocu si-l mai face si omu cu mana lui . O avut sansele lui sa plece la echipe mai mari cand o vazut ca la BAR chiar nu se prea poate face mare lucru. o ales sa ramana acolo i problema lui ca nu are masina saisi arate calitatile.

  13. #12
    incepator
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    40
    Reputatie
    0
    Ai vazut ca daca JV este platit la rezultat scoate puncte? E drept ca a avut si noroc cu carul cu atatea abandonuri! Poate ca si Panis facea mai multe daca nu avea ghinion. Eu cred ca anul acesta BAR ar putea veni pe 5 (dupa cei 3 mari + Renault), inaintea lui Sauber si Jordan.

  14. #13
    incepator
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    32
    Reputatie
    0
    well ... cata , JV inca nui platit dupa rezultat , deocamdata inca ii platit cu 17 mil $ pe sezon , numai la sfarsitul campionatului ii expira contractul, propunerea ca sa fie platit in functie de rezultate ii pentru sezonul viitor daca isi prelungeste contractul cu BAR.

  15. #14
    incepator
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    40
    Reputatie
    0
    Multam', nu stiam asta. Oricum cred ca JV va fi constant in puncte in urmatoarele curse.

  16. 20th December 2009, 23:18
    Reason
    Limbaj neadecvat

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •